Ga naar inhoud


Topfield 4000pvr met jokercam


maikel7

Aanbevolen berichten

Bij een vriend van mij hebben ze onlangs een topfield 4000pvr aangeschaft. Aangezien ze meer zenders willen, ben ik het 1 en ander gaan uitzoeken.

Ik ben toen gelezen over de jokercam.

Mijn vraag is: heeft iemand ervaringen met de jokercam in combinatie met de topfield 4000pvr? zo ja positief of negatief? en is het mogelijk om bijv. c+ te kijken met een funkaart, premiere??

 

En is het gewoon jokercam erin, cam programmeren met funkaart 4 of 5 en dan fun met 6in1 erop en draaien maar? of moet er meer gebeuren?

 

Alvast hartelijk dank voor eventuele reacties

 

Greetz

 

Maikel

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jahoor dat werkt prima. Voor de seca-2 meuk heb ik netjes een abbo en gebruik ik een Aston module maar voor premier e.d. is de jokercam prima te gebruiken in een TopField 4000PVR.

 

Het proggen van de cam kan soms wat lastig zijn; maar er zijn hier voldoende postings die je kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de viaccess codering werkt de joker nog niet helemaal lekker in de topfield 4000. Ik dacht dat het probleem verholpen was met versie 0,74, dit kwam doordat ik de kaart in de cam had gestopt twerwijl de decoder aanstond, waardoor het leek alsof de problemen voorbij waren (opnieuw opstarten en het werkt weer niet goed).

 

Maar irdeto/beta/nagra werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...