Ga naar inhoud


RST melding DSR610


vvsection

Aanbevolen berichten

Beste Pace kenners,

 

Onlangs heb ik, naast mijn pioneer, een Pace 610 gekocht om de hobby wat uit te breiden.

 

Nu heb ik hem aangesloten op een schotel waar normaal een flips op zit en dit werkt perfect. Het volgende doet zich echter voor.

 

Willekeurig reset de pace zich (rst in het display), knippert er kort een ledje bij het vierkantje op de voorkant van de deco en krijg ik op het beeld de meldingen: "op zoek naar startfrequentie" en "wachten aub".

 

In de handleiding gekeken en dit zou voorkomen als er geen signaal is of bij ernstige regenbuien. Signaal zou er moeten zijn en het is hier droog en 30 graden.

 

Even bij "signaalopsporing" gekeken en hij geeft bovenin iets meer dan 3 en onderin iets meer dan 1 aan.

 

Kan het zijn dat dit voor de Pace niet voldoende is of is er iets anders aan de hand.

 

Alvast bedankt voor de tips.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt mensen,

 

Dat zal ik hebben. Ga ik voor het eerst een beetje hobbiën met een pace gaan ze me zitten vervelen bij C+.

 

En ik maar denken dat het aan mij ligt.

 

Morgen maar weer verder vogelen.

 

Groeten Sander (en welterusten)

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...