Ga naar inhoud


Nokia 9500 met stab rotor probleem


Gast Ninja Biker

Aanbevolen berichten

Na een Moteck rotor al geretourneerd te hebben omdat de Nokia 9500 deze niet in beweging kon krijgen heb ik een Stab 100 aangeschaft. Deze werkte in de winkel voorbeeldig met de meegebrachte digidoos. Na plaatsing aan de mast ervaar ik echter het volgende probleem.

 

Met de firmware van Noonemnait ,Dr Jamal etc krijg ik een LNB short waarschuwing op het scherm nadat de rotor naar de gewenste positie is gestuurd. het probeem is dat de rotor na deze waarschuwing weer terugvalt op de fabrieksinstellingen. Het is alsof de rotor een reset heeft gekregen. Alle moeizaam opgezochte satellieten staan er dan weer net een paar graden naast en de extra opgeslagen satellieten zijn verdwenen en gaan bij goto opdracht weer naar de positie 0

 

Het enige wat werkt is de laatste Beta8 firmware erin te zetten hierbij blijft de LNB short achterwege en behoudt de rotor zijn instellingen. het langzame zappen verveelt me echter dusdanig dat ik toch graag een tip wil hebben of dit een algemeen probleem is,is de kabel te lang etc..

 

Wie heeft deze combinatie van NOonemanit en de stabrotor wel aan de praat. Ik gebruik de satlooksettiings waarbij ik bij de audiopid de satelietpositie ingeef en alle andere velden leeg maak.

 

mvgr

 

Ninja

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...