Ga naar inhoud


Vraag Extreme


Gast

Aanbevolen berichten

Nou ik heb nu 1 week een Extreme en ik moet zeggen wel leuk om mee te experimenteren..

Alleen als ik dan lees hoeveel problemen er toch mee zijn denk ik dat ieder merk wel opstart problemen heeft ..Neem de Humax bijvoorbeeld,,dat was in het begin ook niet alles ..(maar ben toch blij dat ik em nog heb :-)

Ik kan het toch ook niet laten om wat vragen over de Extreme te stellen..

Wat is nu de beste crypt en waar kun je die het beste weghalen,,ik had de ucascrypt1.0 geprobeerd ,,maar kreeg na het laden een vreemde melding (unknown reply from module) dus eerst de penta 1.09 maar weer teruggezet.

of heb ik iets verkeerd gedaan ?? Ik heb ook iets gelezen over een magicloader?? wat is dat en hoe krijg je die in je module ..

En kun je een Extreme ook qua software gewoon weer terugzetten?? bijvoorbeeld van 1.55.13 terug naar 1.05 ?

Verder een leuk bakkie om erbij te hebben..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De magicloader is toch het progje waar je de penta 1.09 erin hebt gezet en je kan de software terugzetten in een oudere versie met de kup en de 12345 truc de software laden dan zegt hij old bin dan tik je 12345 dan staat hij in supervisermode dan kan je er alles inpompen maar waarom zou je het terugzetten op deze 1.55.13 draait hij bij mij prima,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp even niet precies wat je bedoelt ,,kun je dat even uitleggen of een pm sturen ??

Is de magicloader een aparte programma die je eerst in de module laad ?

hoe en waarmee ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je schrijf dat je er eerst dat je er penta op hebt gezet dat doe je met het programma magicload en een magic programmer en het moet niet in je module het is om je module te voorzien van andere software,ik hoop dat het zo duidelijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar kan ik dream.boot dan voor gebruiken ??

En dat andere wat je zei met dat kup en 12345 gebeuren en supervisormode ,,??is dat een andere programma dan de xtremeload ?

Groeten Harry

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...