Gast Geplaatst: 14 juni 2003 Geplaatst: 14 juni 2003 wil graag mijn nokia 9304s patchen maar wil niet lukken. hij geeft de melding: €WYZ#012346789ABCDEFGXHI @WYZ#012346789ABCDEFGXHI bosc2k_LIBDAT_2.0.2 ( TM2SCNED_VEN_V2.2 ) LOADING REQUEST Parallel transfer launched Waiting parallel negociation: tot hier alles normaal denk ik maar als ik dan op strart druk geeft hij na een tijdje: there was an error writing to LPT1: for the printer (generetic/text only) a printer timeout error occurred. To increase the timeout settings for your printer........ wat zou het probleem kunnen zijn? alvast bedankt voor de hulp
chevrolet Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Je gebruikt vermoedelijk een gewone printerkabel en dat werkt niet. Kijk hier voor een goede uitleg. suc6 V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 ik heb op deze site de volledige uitleg gevolgd maar geen resultaat. ik denk toch dat ik dejuiste kabel gebruik met aan de twee zijden een 25-polige mannetjes stekker. zij passen perfect in de computer en in de receiver. of kan het dan ook nog een verkeerde kabel zijn? het is een "nulmodem kabel" dacht ik. alvast bedankt
Gast Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 probleem moet ergens anders aan liggen want de kabel is 1 op 1. nog meer goede tips?
Satq Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Hmm, vreemd. Je gebruikt 1:1 kabels, de "generic /extonely" printer wordt gebruikt aan lpt1. Het kan zijn dat je printerpoort verkeert is ingesteld in de bios, of dat de lpt1 wordt verwezen naar een netwerk printer en er dus helemaal niets naar de printerpoort gestuurd wordt. Probeer dat eens te bekijken en die 1:1 kabel heb je die doorgemeten? of hoe heb je dat gedaan? Alle aders op verbinding en kortsluiting doormeten moet dat toch echt uitsluiten. Ik hoop dat je met deze tips iets verder komt. Satq
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen