Ga naar inhoud


C+ 1en 2 ze zijn weg ?


Hagkobe

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik heb hetzelfde probleem. Geen +1 of +2 maar wel alle nederlandse zenders. Heb jupiter card met atmel 8515+64K en krijg het niet werkend. PBM of datecode komt niet voor in de software. Ik kom er niet meer uit, wie weet de oplossing???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jordi<BR>NL key02 gezet op positie van NOVA 02. Helaas geen resultaat. NOVA komt bij mij VOOR de NL provider. Is het zo dat er een indexsprong in de tabel zit. Heb ik de volgorde van de providers misschien anders?<BR>Heb de opvolgende provider ook geprobeerd met nl key, ook geen resultaat. Heb je nog opties. Vandaag een Jupitercard met de 2323 gemaakt, heeft hetzelfde probleem......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem als boven beschreven. De fun card atmel8515 met eeprom van 64k levert mij onder irdeto wel werkende publieke zenders, maar C1 en C2 doen het niet. Tot nu toe heb ik geen oplossing gevonden om het werkend te krijgen op mijn Humax 5400. Ik heb dus geen 3in1 maar gewoon de funcard met irdeto 1.2. Nog geen oplossing gevonden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier alles O.K. op GW <BR>maar jongens discusie over welke provider waar zit op de kaart is absurd je kan een maal uitzoeken en de juiste naam bij zetten ben je van het probleem af hoef je alleen ieder maand aan te pasen je eigen werkende kaart beheren is het beste,"kant en klare files"daar lees je steeds meer over de klachten dat ze naar een paar dagen zwart zijn.Ik heb mijn werkende files en nogmaals hier is alles O.K. Succes met uitzoeken smile.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost. Ik heb de C+ code nummer 2 op de tweede provider VOOR C+ gezet. Dit was bij mij niet NOVA maar Telepiu. Nadat ik hier de goede code had gezet werkte het geheel weer.<BR>Bedankt voor alle tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...