Ga naar inhoud


toegang/reply


Gast

Aanbevolen berichten

Thuis gaat alles goed met betrekking tot wachtwoord ed.<BR>echter op mijn werk (een andere pc) kan ik wel inloggen maar geen antwoorden geven omdat mijn wachtwoord niet goed is!!<P><B>Hoe kan ik dit in orde krijgen?</B><P>BvD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een eigen bedrijf en werk ongeveer 90 uur per week.<BR> tongue.gif" border="0(doe jij dat ook???) tongue.gif" border="0 <P>Als ik laat thuis ben heb ik geen fut meer om op dit prima board te kijken en doe dit op het werk tussen door als ontspanning.<P>Als ik dan een item zie waar ik antwoord op weet wil ik ook een reply kunnen zenden.<BR>Dit gaat echter niet.<P>Graag iemand die een antwoord weet en niet alleen komentaar zonder de feiten te weten.<BR> shocked.gif" border="0<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: jans ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jans, ik weet niet zeker of ik het goed heb, maar ik dacht dat bij o.a. sat4all naam en paswoord gekoppeld zijn aan het ip en aan je e-mail adres. Heb laatst van een plaatsgenoot gehoord dat hij bij zijn andere e-mail adres ook een ander paswoord kreeg. Je zou het eens aan Satwatcher of zo kunnen vragen.<P>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: BenBem ]<BR>Die ziet dat door de flowcontrol het bericht er nu 2 maal staat. Sorry, maar het is niet te verwijderen.<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: BenBem ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jans, ik weet niet zeker of ik het goed heb, maar ik dacht dat bij o.a. sat4all naam en paswoord gekoppeld zijn aan het ip en aan je e-mail adres. Heb laatst van een plaatsgenoot gehoord dat hij bij zijn andere e-mail adres ook een ander paswoord kreeg. Je zou het eens aan Satwatcher of zo kunnen vragen.<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: BenBem ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste providers kennen "random" een IP nummer toe. Ik zelf werk via een kabelverbinding en heb iedere keer dat ik inlog een andere IP. Ik kn me dus niet voorstellen, dat het IP gebonden is.<P>Dat zou ook inhouden dat ik volgende week, wanneer ik een verbinding krijg met een vaste IP, ik of mijn profiel moet wijzigen of een nieuwe account moet aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: waffertje:<BR><B>heel simpel<BR>om te doen waar je voor betaald wordt nl .werken wink.gif" border="0</B><HR></BLOCKQUOTE><BR>ohh

Link naar reactie
Delen op andere sites

BenBem heeft inderdaad gelijk .Toen ik mijn e-mail adres wilde wijzigen kreeg ik ook een ander password.Dus ik vermoed dat dit niet aan de ip maar aan je e-mailadres gekoppeld is.Misschien dat de Admin hier een antwoord op heeft? rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...