Ga naar inhoud


Algemene receiver vraag


T_I

Aanbevolen berichten

Aangezien er maar 1 algemeen forum is (of ik met m'n neus kijk) stel ik de vraag maar hier. (noot aan moderators, niet interessant om bij sommige groepen een 'algemeen' forum te plaatsen?))

 

Nu heb ik een hyundai 1000ir receiver met magic module. Leuk ding, maar ik vind 'm wat de mogelijkheden betreft veel en veel te beperkt. Volgens mij loop ik tegen geheugen problemen aan, channellist kan alleen op volgorde of favorieten en de disc 1.2 ondersteuning zou ik graag wat uitgebreider hebben. (algemeen sat opzoeken en dan bijregelen totdat het signaal optimaal is)

 

Hierbij dus de vraag, welke ontvanger heeft:

 

- genoeg geheugen voor meer dan 1400 kanalen, 230 transponders en 24 sats?

- de mogelijkheid om kanalen te sorteren op type, alfabet e.d. (ala de humax 5400 met tux-on-humax)

- de mogelijkheid om een disc 1.2 rotor (de mijne om precies te zijn) bij te regelen zodat een obtimale ontvangst wordt verkregen

- evt een rf-in + rf-out voor opname in de normale antenne keten

 

Zelf denk ik aan een dreambox, maar ik weet niet wat die kan. De hyundai voldoet wel ff, dus ik heb de tijd de verschillen te onderzoeken of evt te sparen voor de ultieme ontvanger.

 

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...