Jump to content

devoy.da.ru verdwenen

Guest

Recommended Posts

Tijdens het surfen kreeg ik op de site van devoy.da.ru alleen nog maar wat banners van bizzland te zien. Zal dit de zoveelste site over "sateliet" zijn die verdwenen is.

ik heb nogmaals geprobeerd, maar ik krijg nog steeds niet de site van devoy en de mededeling dat de site "removed is"<P>ik snap het niet meer helemaal

Nou dan snap ik het nog minder, want hij is er toch echt!!!<P>Misschien moet je je 'Cookies', 'History' en 'Temporary Internet Files' mappen eens leeggooien. Het kan best zijn dat er daar steeds iets mee mis gaat. rolleyes.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

This site is not available.<BR>It is possible that the site is being updated or has been moved.<BR>Please hit the "Back" button on your browser to continue.<BR>Questions: Please e-mail support@bizland-inc.com. <P><BR>Zowel <A HREF="http://www.devoy.da.ru" TARGET=_blank>www.devoy.da.ru</A> als devoy.da.ru. <BR>Dus toch de cache?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.