Ga naar inhoud


canal+ betaald terug?????????????


SatWijchen

Aanbevolen berichten

Ik als echte beginner weet niet of deze topic op de goede plaats staat maar toch wil ik even mijn ei kwijt.<BR>Ik heb sinds 27 nov sateliet tv. toen ik canal+ belde voor een smartcard vroegen ze wat voor een card ik nodig had ik had geen flauw benul dus vroeg ik wat er allemaal was hij zei irdeto en seca dus ik bestelde een seca card maar wat bleek ik had een irdeto ontvanger (humax 5400) dus de card deed het niet na ongeveer voor een gulden of 75 gebeld te hebben zei een aardig meisje dat ze een irdeto card op zouden sturen naar twee dagen word ik gebeld met de mededeling dat er sinds juli geen irdeto cards verkocht worden hoewel ze het wel gevraagd hebben op 27 november dat was een foutje zeiden ze .Maar ik kon de seca card terug sturen en dan zouden ze als nog een irdeto card opsturen zogezegd zogedaan en na een maand maar weer eens een kwartier gebeld hoe het ermee stond ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden nooit niks van gehoord tot vandaag FL 166,- teruggestort opmijn rekening. is dat mooi of niet?<BR>dus theoretisch gezien heb ik al 3 maanden geen tv buiten de vrije duitse zenders om.<BR>dus weet iemand nog een originele irdeto canal+ card te koop voor weing natuurlijk gewoon voor erbij want je weet maar nooit.<BR>Ik weet wel dat ik in 3 maanden tijd veel van dit board geleerd heb en er een leuke hoby bij heb.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt een orginele Irdeto kaart ook via internet bestellen bij een willekeurige "online satshop". Je krijgt er dan een aanmeldingsformulier van c+ bij zodat je de kaart kunt registreren. is vaak wel iets duurder. (ik heb er laats Fl200,- + F19,- verzendkosten voor betaald)<P>Henri. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook kunnen overwegen een SECA common interface module (oftewel Astoncrypt SECA CAM) aan te schaffen. Kost wel weer ruim 300 piek, maar daarmee wordt je ontvanger geschikt voor SECA en kun je eventueel nog veel meer ontvangen dan alleen het Canal+ pakket. Als ik het goed heb, heeft C+ in het SECA pakket trouwens ook meer zenders dan in Irdeto. Bijv. C+ 16/9, CineCinemas, Formule1 etc. plus nog wat radiozenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, goed advies, als de astons maar te krijgen waren.<BR>Ze zijn alweer uitverkocht en komen op z'n vroegst eind februari terug, terwijl de prijs dan ook weer hoger kan liggen.<BR>Als mijn informatie niet klopt, moet je het even laten weten.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...