Ga naar inhoud


[Strong 8100] Strong 8100 patch


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb in een nieuwe Strong 8100 de volgende filmware gezet de "8100v8 Multicam". En ik gebruik de "PSN_fun_6in1".

Ik heb in het menu optie 2 aangegeven welke codering ik wil hebben.En nu doet hij het wel, maar zodra ik ga zappen heb ik geen beeld meer dan moet ik hem uitzetten en weer aan dan is er weer beeld.

Weet iemand misschien nog andere filmware voor deze ontvanger, of moet ik nog andere opties in het menu invullen? Wie weet het.

Met vr. groet Parabooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb inmiddels de volgende filmware er op gezet "ITAstr 8100 MC Betav7 "Deze werkt beter met de seca2 kaart maar ik vindt maar geen goed werkende Funfiles, iemand een idee?

Groetjes parabooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van alles geprobeerd, diverse fw maar ik heb er geen een kunnen vinden die goed werkte zowel met s2 kaart als met een funkaart.Ik heb de handdoek in de ring gegooid en de standaard filmware er weer opgezet.

Ik hoop dat er toch binnenkort goede fw uitkomt dan ga ik het weer proberen.

Met vr. groet parabooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Toch maar weer een poging gewaagd en toen kwam ik er achter dat de configuratie van de Mastera niet goed stond vandaar die ellende met het maken van een FUNkaartje.

Ik heb nu de "ITAstr 8100 MC_VIA_OK" filmware er opstaan en die gaat goed met de PSN_FUN 6in1 kaart en het werkt goed.

Met vr. groet parabooltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...