Ga naar inhoud


Echostar 2200 CIVI -> Hyundai HSS 1000IR


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nu in het bezit van een Echostar 2200 CI met Viacces ingebouwd welke naar alle tevredenheid werkt.

 

Nu echter heb ik de Hyundai HSS 1000 Irdeto (gepatched -> wat dat ook mag zijn) ter ruil aangeboden gekregen zonder enige vorm van bijbetaling.

 

Ik ben de Hyundai sinds gisteren aan het testen en tot nu toe heb ik één irritant probleem gevonden die ik met de Echostar niet had, en dat is dat niet alle kanalen herkend worden. Dan staat er gewoon een streepje terwijl die kanaal wel werkt.

 

Mijn vraag is of het verstandig is om in te stemmen met deze ruil in verband met kwaliteit en gebruiksgemak. Wat raden jullie mij aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ze hebben zo allebei hun voor en nadelen. De Hyundai is wel iets meer waard, vanwege de (mogelijkheid tot) patch. Dat betekent dat je de originele software die alleen Irdeto kan decoderen aan kan passen tot een allcam, waarmee je meerdere coderingen openkrijgt (Viaccess 1, Betacrypt, SECA 1 etc, Irdeto).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

dat je die streepje krijgt en wel beeld komt door de kanalenlijst

als je hem op de pc aansluit kun je met de editor dat kanaal gewoon een naam geven

verder denk ik dat je er geen slechte ruil aan hebt

 

 

primeevil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...