Ga naar inhoud


Arnion 6410 heeft poblemen met enkele kanalen...


Newbie

Aanbevolen berichten

De arnion 6410 heeft problemen om enkele kanalen weer te geven..enkele kanalen op de astra, hotbird, arabsat etc... er is wel ontvangst maar erg slecht.

 

Het gaat mijn ouders vooral om de ATV op de turksat, ik heb hier op mijn Humax bijna 100% ontvangst op dezelfde frequentie. Alle kanalen doen het erg goed van 80 tot 95% op de turksat m.u.v de ATV en nog enkele kanalen (GALA maar die was al erg zwak). Het begon volgens hun tijdens het zware onweer laatst, er ging toen iets knetteren en sindsdien hebben ze geen beeld op de ATV. Ze keken tijdens dat knetteren naar ATV.

 

Ik heb die kanaal verwijderd en de transponder overnieuw ingescand. Wat me opviel was dat de ontvangst van de satteliet schommelde tussen de 5 en de 60%. De ontvangsweergave van de kanaal bleef steken tussen de 0 en de 12%.

 

Ik dacht eerst een LNB probleem maar waarom hebben de andere kanalen er geen last van? Het lijkt wel of de receiver "doof" is voor die transponder specifiek.

 

(ik weet niet of dit hier thuishoort of in de hardware problemen sectie)

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook gehad op de astra met mijn xtreme, RTL 4 was 80%, maar ned 1,2 en 3 BV waren maar 10%, opnieuw naar de fabrieksinstellingen en dan opnieuwe kanalen laten zoeken was de oplossing, su6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...