Ga naar inhoud


Funkaart


My937766

Aanbevolen berichten

Laatst had ik van een kennis gehoord dat de funkaart niet meer op een gepatchte Philips 7072 werkt. Mijn Humax 5400Z met Magic Module 1.04 en funkaart doet het nog steeds. Als ik een Canal+ Seca 2-kaart met abonnement in m`n Magic Module duw, dan heb ik steeds nog beeld. Wat ik me dan afvraag is, of alle signalen in Seca2 zijn en dat Seca 1 definitief is uitgeschakeld. Of kan het zijn dat Canal+ ook in Irdeto codering uitzendt? Ik bedoel dan Nederland 1t/m3 en RTL 4 en 5. Weet wel dat Canal+ Rood en Blauw in Irdeto zijn, want ik heb nog steeds beeld op m`n funkaart.

 

Met vriendelijke groetjes, Phong Huynh

 

 

_________________

Humax 5400Z ongepatched, Originele Magic Module 1.04, Pentacrypt 1.10, Stab HH120, Triax 110 cm, Mastera 4, Funcard 6-1

_________________

Compaq Presario, Pentium IV 2.5 Ghz, 640 MB Intern geheugen, 12.5 GB Hardeschijf (Master), 120 GB Hardeschijf (Slave), Windows XP Professional NTFS, Office XP Professional, Adobe Premiere 6.0 (de 6.5 versie is te duur)

_________________

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een deel van het nederlandse pakket wordt nog in Irdeto uitgezonden, vandaar dat we deze nog kunnen zien met een funkaart. Ook de Philips 6072 en 6071 met nieuwe Firmware (patch) kan nog bekeken worden met een funkaart, hier zijn alleen problemen bij de overschakeling van MultiCam naar Seca2 en visa versa. Ook de geven enkele Nederlandse Irdeto kanalen bij de gepatchte philips problemen met het bevriezen of wegvallen van het beeld, maar daar wordt volop aan gewerkt en problemen zijn ver opgelost met juiste firmware en files v1.2.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...