Ga naar inhoud


gepatchte philips


Gast godfather

Aanbevolen berichten

heb 2 gepatchte ontvangers met de zelfde patch maar ik krijg ze niet meer aan de praat met 5-1 fills terwijl ze het altijd nog goed gedaan hebben.wie weet wat dit kan zijn .de patch nr.weet ik niet maar is in de winkel gebeurt en weet alleen dat er 5-1 fills op moeten (ontvangers staan ergens anders)dus kan ook niet kijken welke patch er in zit.ik schrijf de fills met een multipro usb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als de keys niet goed zijn moet je toch wel de fta zenders kunnen zien, zoals BVN.

Als je deze ook niet kan zien, is er iets anders mis.

1. Patch is niet goed, maar dan krijg je ook geen menu's etc. en geen display.

2. Settings zijn niet goed, dan moet je zenders op laten zoeken, of zelf een settinglijst erop zetten.

3. Je hebt geen signaal.

en misschien nog wel meer mogelijkheden.

Geef dus meer informatie, b.v. wat doet hij nog wel, en wat niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt bvn is wel te zien ,keys waren altijd goed ,en premiere was ook nog te zien ,maar nou is het zo zelfde decoders zelfde fiils bij de een is alleen c-r en bl. weg rest van de nederlandse zenders werkt wel ,en bij de andere decoder was helemaal niks meer te zien behalve bvn.zelfde fills zelfde patch.zeer vreemd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe staan je kanalen in je zenderlijst, misschien in de ene op seca en in de andere op irdeto.

ben benieuwd.

 

advies patch hem een keer met nieuwe settings staat alles weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat ga ik maar is doen ,vind het alleen vreemd dat er niet meer mensen last van hebben ze zijn toch gekocht in een gerenomerden winkel.maar ja wil jullie toch bedanken voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...