Ga naar inhoud


opnamen camcorder naar pc (via usb), hoe???????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb kortgeleden een sony dcr-trv14e gekocht. In het pakket zat ook een usb kabel en software (Pixela ImageMixer Ver.1.5 for Sony) bijgeleverd waarmee ik de opgenomen films naar me pc zou moeten kunnen overbrengen. alleen dit lukt niet. na iets van 20 min stop het programma ermee en geeft daarna een melding dat er niet genoeg ruimte op me hd is (terwijl er nog meer dan 15 GB aan ruimte leeg is).

 

is er misschien een ander programma dat zou werken?

of moet ik me dv-out poort gebruiken voor het verplaatsen naar me pc en watvoor pci kaart moet ik kopen voor een dv-poort

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


een fire wire kaart is altijd sneller

 

en bijgeleverde software is vaak een uitgeklede versie van gekochte software

 

zelf gebruik ik pinnacle studio 8 en windows 2000 in ntfs geformatteerd zodat je bestanden groter als 4 gb kan schrijven.

 

een oorzaak kan wezen dat je fat32 gebruikt en dat de maximale bestandsgroote bereikt is zodat de opname stopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb kortgeleden een sony dcr-trv14e gekocht. In het pakket zat ook een usb kabel en software (Pixela ImageMixer Ver.1.5 for Sony) bijgeleverd waarmee ik de opgenomen films naar me pc zou moeten kunnen overbrengen. alleen dit lukt niet. na iets van 20 min stop het programma ermee en geeft daarna een melding dat er niet genoeg ruimte op me hd is (terwijl er nog meer dan 15 GB aan ruimte leeg is).

is er misschien een ander programma dat zou werken?
of moet ik me dv-out poort gebruiken voor het verplaatsen naar me pc en watvoor pci kaart moet ik kopen voor een dv-poort


Klinkt als een programma die niet overweg lan met bestanden die groter zijn dan 4 gb.

Waarom gebruik je geen Adobe Priemere ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie hulp, ik ga gelijk zo een firewire poort kopen en hopen dat het lukt en anders moet ik toch me hd formateren in ntfs, is het ook mogelijk om zonder alles te formateren (alle gegevens verliezen) naar ntfs te veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Panda, is je Camerea niet USB 2.0? Zo ja dan hoef je de firewire-kaart niet te kopen want USB 2.0 is sneller dan firewire:)

 

Het is aan te raden om NTFS te gebruiken, is een stuk stabieler.

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...