Jump to content


funboard weer weg???


Guest

Recommended Posts


potverdr** wat een geeikel is dit zeg.<P>ze willen dus echt niet luisteren he???<BR>moet het nu echt zo???<P>gr opeltje mad.gif" border="0<BR>(sorry, deze is dubbel en kan dus weg. alleen de admin kan hem verwijderen)<P>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: opeltje ]<p>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: opeltje ]

Link to comment
Share on other sites

Nee, ze willen inderdaad niet luisteren en het schijnt dus echt zo te moeten. frown.gif" border="0<P>Ik ben er ook niet blij mee, maar ik lach me van de andere kant ook weer kapot omdat ik weet dat C+ er op die manier meer mee geschaad word dan geholpen.<BR>Daar mogen ze dan eens over nadenken, maar dat kan ook niet want dat kost moeite.<BR>Op de FDSE dag in Siegerswoude hebben we het volgende besloten:<BR>Canal+ doet niets als<BR>1.) Het moeite kost<BR>2.) Het geld kost<BR>3.) Het op service begint te lijken<P>Die advocaat hebben ze als bedrijf toch nodig en kost geen geld, een email kost geen moeite dus....<P>Al het andere waarbij 1 of meer van bovengenoemde punten aangehaald kan worden, zal niet door C- uitgevoerd worden of meteen weer gestopt worden. smile.gif" border="0<BR>Je kan zo ook de medewerkers geen cursus "service" gaan geven, want dan voldoe je weer niet aan punt 2 en 1 want zo'n cursus kost geld en moeite, etc. smile.gif" border="0

Link to comment
Share on other sites

tja er zit wel wat in wat hierboven staat.<P>maar of het ook echt zo gaat werken??? <BR>alles wat geld kost is moeilijk bij hun, en het een en ander goed regelen is ook al taboe(sluit maar eens in een keer een abo af, gaat vast wat fout)<P>laat freek zich eens met hun betalende klanten bezig houden, daar hebben ze al werk genoeg van om de boel goed te regelen.(als ze dat al lukt)<P>we wachten wel af........<P>gr opeltje

Link to comment
Share on other sites

Dankjewel Schot, da's bijzonder aardig.<P>@Tech: Ja je zou het bijna wel gaan denken he? Maar zo is het niet, ik heb ze gewoon een tijdlang in de gaten gehouden en bestudeert en dan leer men ook snel. smile.gif" border="0<P>Opeltje, dat kan niet, want Freek zich met de klanten bezig houden, betekent omscholing of in elk geval ander werk doen dan ie gewend is (hij kan alleen internetten en emails versturen) dat kost dus te veel moeite dus wordt niet gedaan.<BR>Daarnaast is een tijdelijke uitzendkracht<BR>a.) goedkoper<BR>b.) hoef je niet op te leiden<BR>c.) makkelijker om eruit te gooien als je hem niet meer gebruiken kunt of onaardig vind worden of als hij lastig wordt (bijv. omdat ie service wil verlenen).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.