Ga naar inhoud


Add Tr, Add Sat Echo 7000 via?


Satlook

Aanbevolen berichten

 

Als ik het witte knopje indruk op de ab om het lijst je op te roepen voor Add Satelliet staan hier Add Sat en Add Transponder niet in.

Ik heb geprobeerd omeen satelliet toe te voegen in het edit data menu maar kan dan geen andere naam ingeven van een Satelliet.

Volgens de hand leiding moeten deze 2 opties toch onder de witte knop te vinden zijn.

Wie weet raad?

Ik gebruik de 7000 viaccess

 

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de kanalen-lijst oproept (OK) en witte knop gebruikt krijg je een keuze Add Data. Daar kan je een transponder toevoegen.

 

Sateliet toevoegen is me via het menu ook nog niet gelukt. Gebruik daar SetEdit voor. Gaat trouwens het toevoegen van een transponder ook veel makkelijker mee.

 

-Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info.

Ik heb inmiddels de laptop er aan gehangen maar ik krijg geen kontakt met de echostar. Ik krijg met de database editor van Echostar helemaal geen kontakt en als ik Setedit gebruikt dan stopt de teller op de display bij 40 en geeft dan een error.

Iemand enig idee?

 

Laptop werkt onder XP.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hier contact maak met de ontvanger zorg ik ervoor dat er geen andere programma's aktief zijn die veel van de harde schijf lezen of er heen schrijven (zoals bv winmx) want het gebeurt dan ook wel eens dat setedit blijft hangen .

Ik heb er zo een twee drie niet een reden voor , maar als de pc "het druk heeft" dan gaat het hier ook eerder fout met het lezen en schrijven naar de ontvanger.

Ook de snelheid eens aanpassen kan ook helpen , naar een lagere Baud.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zowel de kabel als PC zijn. Heb nu geen problemen meer, maar een vorige PC wilde gewoon niet goed werken. Zelfde kabel en software op nieuwe hardware werkt prima.

Lagere snelheid (bps) zou een optie kunnen zijn on te proberen. Draai zelf op 115k2. Vorige pc wilde niet eens op 9k6 werken.

 

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Setedit werkt inmiddels!

De fout was dat ik in het menu van setedit bij "receiver" 7000 viaccess moest selecteren toen werkte het.

 

database edittor van echostar werkt nog niet.

Maar kan nu met Setedit aan de gang.

 

Bedankt.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...