Ga naar inhoud


Wat is er met het board aan de hand ?


Gast

Aanbevolen berichten

Wat is er met het de snelheid van het board aan de hand ? Bij reply`s geeft hij vaak tot 25 keer toe aan dat pagina niet beschikbaar is. Heb ik deze problemen alleen ?<P><P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ich heb ook regelmatig problemen met het board. Niet dat het traag is, maar dat netscape (4.7 UK onder NT4/sp6) er uit klapt. Dat ik bij de 'hoofdpagina'. Als ik daar op 'Nederlands' klik om naar het board te gaan, dan gaat het heeeeeeel vaak mis. Java???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De problemen zijn bekend, echter alleen bij netscape.<P>Wat betreft de reply's, weet ik echt niet wat er aan de hand is.<BR>Ik heb die problemen zelf ook af en toe frown.giffrown.gif<P>Het volledig opnieuw opbouwen van deze site kost erg veel tijd, en ik ben bang dat ik daar voorlopig niet aan toe kom.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat dubbel posten irritant gevonden wordt, maar ik weet wel dat je er niets aan kunt doen gezien het functioneren van de board functies. Ik denk wel na voor ik iets post. Soms moet ik 15 min volhouden om een reply te kunnen doen en warempel dan is hij soms 2 keer gepost. Is daar echt niets aan te doen ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat dubbel posten irritant gevonden wordt, maar ik weet wel dat je er niets aan kunt doen gezien het functioneren van de board functies. Ik denk wel na voor ik iets post. Soms moet ik 15 min volhouden om een reply te kunnen doen en warempel dan is hij soms 2 keer gepost. Is daar echt niets aan te doen ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...