Ga naar inhoud


Goldcard


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik mijn GSM kaart op deze manier kopier heb ik dan ook meer geheugen ter beschikking. Met mijn kaart heb ik schlechts 100 adressen. Zou blij zijn als ik 200 of meer adressen opslaan kan!

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Citaat:
Met welke soft kloon je dan een simkaart op een gold? Is er ergens een handleiding van te vinden?

Op de computerbeurs was er een stand met copy apparaadjes met bijbehorende software of je er werkende kaartjes mee kunt maken weet ik niet maar hij maakte wel een exakte copy

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Citaat:
Bij welke stand op een Mastera II moet ik simscan gebruiken?

 

 

Op stand 1 voor de 9600bps en op stand 0 voor de 16457bps

 

Ik kom zelf niet verder dan het invoeren van de pin

krijg steeds deze file error,...... open file =)c:\sim_scan\par3.bin........

 

Ik heb het vermoeden dat het niet op prepaid kaarten werkt

kan iemand dat bevestigen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@R.Z.77,

Citaat:
Ik heb het vermoeden dat het niet op prepaid kaarten werkt

kan iemand dat bevestigen?

 

niet elk kaartje kan je clonen, vb: een prepaid ben-kaartje (t-mobile) kan wel gekloond worden, terwijl een Hi-prepaidkaartje (nog) niet te doen is.

 

mzzl

 

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn simkaart van T-mobile uitgelezen en vervolgens op een gold gezet maar hij doet het niet, terwijl simscan niks geen fout aangaf... heeft ie iemand nog tips voor het uitsnijden van een goldcard? Want je moet precies daarmee wezen anders maakt je niety goedcontact wat ik telkens heb...

-=Met Een Hamer Past Alles=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Binnetie,

geef eens wat meer info over de gebruikte soft- en hardware (programmer, merk gsm etc)

 

Voor het uilezen van de ki en insi heb je dus simscan gebruikt. Ik neem aan dat je deze gegevens hebt omgezet in de benodigde hexfiles(met twinsim of iets dergelijks), waarna je ze middels de juiste software hebt gebrand op je GOLD. Als je deze procedure "foutloos" hebt doorlopen, dan moet je KLOON het ongetwijfeld doen. Maar vergeet niet dat in veel gevallen je KLOON alleen zal werken in een NOKIA toestel. Veel andere merken weigeren je GOLDkaartje te verwerken en geven een foutmelding aan of iets dergelijks. Gebruik dus een NOKIA om te kijken of je GOLDkaartje het daadwerkelijk doet,.....

 

Oh ja,..een makkelijke manier om je goldkaartje te knippen:

gewoon je kaart pakken (waar je je simkaartje ooit uit hebt gedrukt). Dit leg je op je goldkaartje en je tekent met een stift de lijnen op je GOLDkaart. Het enige wt resteert is uitknippen,....mocht ie een beetje te groot uitvallen, dan kan je hem nog altijd met een feil bijwerken.

 

mzzl,

Sultan

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...