Ga naar inhoud


Reboot bij kijken en opnemen


t2jd1967

Aanbevolen berichten

Als ik tv kijk of opneem dan valt na ongeveer anderhalf uur het beeld even weg (eerst staat het beeld 2 sec stil) waarna de unit opnieuw opstart. In de display staat dan L1.07. Het gebeurt zowel bij een SECA II kaart als bij een #-in# kaart. De unit is een Arnion 6410 Special met PENTACRYPT 1.09 en eem Maxtor 80GB HD.

 

Topfield TF5010PVR + Aston 2.18

Topfield SRP-2410 + Aston 2.26

2 x Philips DSR-7121

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo arnionuser,

 

Ik heb het zelfde probleem als jij met de arnion 6410 special en maxtor 80/8. de laatste aanpassing (zware voeding) helpt niet. het is niet de warmte maar eerder de HITTE welke een reset veroorzaakt, namelijk de max.temperatuur van de harddisk mag maar 50C bedragen.

Maar ja ga dat maar eens uitleggen aan de leverancier, die al meerdere keren met mijn arnion terug is geweest voor de bekende problemen met de spdif en het 1 april verhaal.

Wat moet je nu met zo'n apparaat, misschien toch maar snel verkopen of niet?

znof

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens mij heeft het weinig met warmte te maken, soms reboot de unit ook wel binnen 5 minuten na aanzetten!

 

Weet iemand of er nog nieuwe software voor de 6410 Special op stapel staat?

 

Topfield TF5010PVR + Aston 2.18

Topfield SRP-2410 + Aston 2.26

2 x Philips DSR-7121

Link naar reactie
Delen op andere sites

de totaal stroom van lnb en eventueel motor ed opmeten,als de ontvanger te veel stroom moet leveren aan bv een slechte lnb is het vragen om problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arnionuser,

 

Arnion is dood, tenminste voor mij, 3 maanden pure ellende met die arnion bak, terug gebracht naar mijn leverancier en hiervoor met bijbetaling de topfield 4000 genomen. Wat een verademing zeg, heerlijke machine, precies wat ik wilde hebben, opnemen en tegelijkertijd zappen op de andere tuner. nog geen enkele keer vastgelopen tijdens zappen, geloof mij maar wat betreft het rebooten van de arnion is de combinatie van de voeding , HD en slechte software van Kaon.

veel succes met je 3 arnions, is het je dan niet opgevallen wat betreft de arnion site en het forum(opgeheven)?

znof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat je gelijk hebt, gisteren heeft een van de units weer de geest gegeven (beeld hapert nu elke 5 a 10 seconden, de decoder lijkt het loodje te leggen).

 

Vrolijk word ik er ook niet van!!!

 

Topfield TF5010PVR + Aston 2.18

Topfield SRP-2410 + Aston 2.26

2 x Philips DSR-7121

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Dexter,

 

Wat is dan volgens jou de laatste versie? Ik heb de software van 13-05 sinds die beschikbaar is, maar de problemen zijn daarmee niet opgelost!

 

Topfield TF5010PVR + Aston 2.18

Topfield SRP-2410 + Aston 2.26

2 x Philips DSR-7121

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...