Ga naar inhoud


[Pioneer] De echte nieuwe Zibi_FX v7.6 (No Zap) is uit.


Gast

Aanbevolen berichten

Deze nieuwe v7.6 NO ZAP versie is te downloaden op de Site van Zibi-FX.

Is ook te downloaden op de bekende DVB site.

In deze firmware is gebruik gemaakt van de HDL Deemonru 7.05

 

Voor de vertalers onder ons,

Dit is het verschil in de MHW t.o.v. de v7.5 versie.

 

Loading firmware 1 ...

Loading firmware 2 ...

Comparing each directory...

The directory "escsat" was not found in firmware 2

The file "help:logo.ima" is different

The file "install:db_vers.paa" is different

The file "install:perso.paa" is different

The directory "ppcb" was not found in firmware 2

The directory "ppu" was not found in firmware 2

The directory "ppucmd" was not found in firmware 2

The directory "ppv" was not found in firmware 2

The directory "ppvimpu" was not found in firmware 2

The directory "ppvserv" was not found in firmware 2

The directory "stescs" was not found in firmware 2

The directory "cardr" was not found in firmware 1

Number of different files : 3

There's no file missing

 

Grts, euromuis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Effe nog een aanvulling op wat ik al aangaf:

In deze firmware is gebruik gemaakt van de HDL Deemonru 7.05

 

Dat wil zeggen, dat de EMU-BOX (kijken zonder kaart) niet werkt in deze versie.

Zet je deze versie over op een HDL van Dynamit, dan werkt de EMU-BOX wel, maar dan is de No-Zap optie niet meer aanwezig omdat die in de HDL zit.

 

Grts, euromuis

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste euromuis nu heb ik een vraag ik wou vandaag zibi 7.6 in me deco doen mar ik had er al 6.27i in zitten dus ik kreeg geen optie no zap omdat de viruteele kaart er nog in staat dus heb ik eerst versie 3.32 er eerst ingedaan en daarna weer zibi v.7.6 maar nog steeds de viruteeele smartcard en geen optie no zap nu is mij vraag welke filmware moet er nu eerst in om de zibi v.7.6 goed te laten lopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij een beetje moeilijk verhaal van je, maar goed ik zal het je proberen duidelijk te maken.

ikzelf kan de nieuwe versies van Zibi niet testen, omdat ik een Pioneer decoder heb met een defecte kaartlezen, zoals ik al eerder heb geschreven heb je met deze HDL dan geen beeld.

Waarom dat gewissel van verschillende versies? dat is helemaal niet nodig, de Zibi v7.6 over je huidige firmware was voldoende geweest, de keys in de EMU-BOX blijven gewoon behouden, omdat die in je settings (kanaallijst) zitten.

Als je die wil verwijderen, zal je een andere settings moeten laden.

Alleen heb je niks meer aan die keys in de EMU-Box, die werken nu niet meer met deze firmware. (HDL)

 

Volgens mij mogen die keys er wel in blijven staan hoor, de sleutel om nozap te openen zit volgens mij in de firmware.

 

Nogmaals ik kan het niet testen.... dus.

 

Suc6

 

Grts, euromuis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste euromuis ik heb de software geladen en heb de deco op nieuw zenders laten zoeken en als ik dan op no zap free xtv zet geef hij alleen geluid maar geen beeld dus moet je er dan toch nog een kaart in stoppen en maakt het uit of je de astra of de hotbird pak want heb nu getest op de astra en daar doet hij het niet op wie weet of heeft hem al werkend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euromuis,

 

Ik heb ook de zibi 7.6 in de DBR120 deco geladen en tevens de setting en eeprom van jouw 6.27 versie. Dit werkte niet, ik kwam in het menu en er nooit meer uit. (dit was trouwens nog ij het pools)

Kan jij mij uitleggen welke combinatie ik kan gebruiken, ik wil graag mijn eigen settingslijst blijven gebruiken (aangepaste 6.27 lijst)

Welke Eeprom moet ik dan nemen of moet ik bij deze versie alles vernieuwen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chip-at,

 

Natuurlijk is dat een Poolse versie, het is dan ook een originele versie van Zibi-FX.

 

Je kan de settings en eeprom wel gebruiken, maar dan zal je eerst het aantal kanalen moeten aanpassen met FlashCvt.

De v6.27i Beta3 versie heeft 2000 kanalen en deze versie 1999.

 

Na aanpassing met FlashCvt werkt dit setje wel.

 

Dit alleen om te testen, omdat in de Zibi-FX versies een speciale Flash512k.bin nodig is.

De taal selectie op de Premiere Direct kanalen werkt niet met deze lijst van de v6.27i Beta3

 

Suc6

Grts, euromuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ook al doe je dat wat je hier boven staat no zap of free tv gaat niet open niet op de astra of hotbird of ik doe iest fout maar volgens mij doe ik het goed. heeft er ooit iemand wel eens no zap aan de praat gekregen op de pioneer of weet iemand een goede vertaal programma of site om op de zibi forum te lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet de de filmware er in zetten en dan de nieuwe emtec 7 in 1 met de no zap key er in en dan moet hij werken zal het vanmiddag even testen de key staat er in eidergeval wel in de 7 in 1 file

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...