Ga naar inhoud


settinglijst xtreme


Gast

Aanbevolen berichten

een vraagje ik wil een nieuwe settinglijst in mijn xtreme plaatsen maar ik heb wel files er voor maar ik weet niet of die wel goed zijn volgens mijn dealer zeg dat ik daar mee op moet passen dat er geen bugs of virusen erin zitten want als dat wel zo is kan je flashgeheugen er kapot van gaan ik heb zelf setedit van arnion en heb al een paar kanalen settings files maar durf die niet zo 1 2 3 erinzetten want als je er verkeerde firmware erinzet val dat niet onder de garantie zeg de dealer en werk setedit ook goed met windows xp pro mijn xtreme werk met penta 1.09

v01.55.13

loader v01.00.07 en heb gehoord dat als je v01.55.13 erin heb dat daar je problemen mee krijgt wil zelf wel in bijvoorbeeld ander software erin zetten in de toekomst heb wel alle penta files en tetra maar durf die risico nog niet aan mijn dealer zeg dat hij alleen 100% voledige software hebt via de xtreme dealer zelf maar daar kun je niet op komen please help me en waar vind ik 100% kanalen lijsten en software zonder bugs en virusen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...