Ga naar inhoud


De DDR is weg sat4all is open


Gast

Aanbevolen berichten

beste jo4all<BR>hier op dit board worden geen mk01 & ppua codes verhandeld voor een programma zoals eerder is gemeld wie dat programma heb kan dit op dit board zetten sat4all.<BR>ik zou zeggen lees dit board maar eens goed door.<BR>op dit board woord gelezen en geen donald duck plaatjes gekeken.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is wel duidelijk, hier worden geen PPUA en MK01 verhandeld, als je dan toch uitgekeken ben op de plaatjes zou ik eens de download sectie aan een nader onderzoek onderrichten. Want daar staan dus wel degelijk MK01 en PPUA en wat nog meer zij weliswaar in de vorm van bin hex of anders. Maar met enige moeite wel leesbaar te maken.<BR>Het is dus nog steeds een willekeur van de beheeder. Als ik zo bang was als jullie van Canal Digital want dat is het, dan zou ik gewoon een ander onderwerp kiezen als leidend voorwerp. Dus geen sateliet praatjes meer maar iets over bloembollen of kanariepietjes verzin maar.<BR>Want iets anders dan een abo kraken lees je hier niet, de echte satfreaks zitten elders.<BR>Sat4all is en blijft en hackersboard naam houden Jelui zij gegroet en geprezen keep on smilling smile.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0laugh.gif" border="0 Voor de liefhebber zie MK01 en PPUA for free daar gaat het om in deze topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er niets op tegen dat iemand om een ppua en mk01 vraagt,ik snap al die tamtam betreffende dit onderwerp niet.<BR>laten we eerlijk zijn dat een ieder diep in zijn hart ook deze in zijn bezit zou willen hebben.<BR>stel je nou eens voor je overwintert in Spanje en koopt daar een satelliet tuner,zonder Nederlandse kaart ,dan ben je toch blij met een autoupdate kaartje.<BR>als deze keys in handen van particulieren blijven,en dus niet in het handelaren circuit terechtkomen,heb ik er geen moeite mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jo4All<BR>Ten eerste ben ik je mij excuses schuldig aangezien ik gisteren heel laat het berichtje met de kop "MK01 en PPUA for Free"<BR>Vandaar ook een wat summier uitleg!<P>aangezien dit soort berichten in de trend van ruilen van non public mk01 gebruikt wordt door mensen om daar zwaar misbruik te maken, menen bij daar de users in bescherming ervoor te nemen, wie garandeert mij dat jij je wel aan het woord houdt.<P>Nu kom je weer met een kopje de DDR is dicht en Sat4all is open" zeer origineel gekozen<BR>En zeg nogmaals de keys die public zijn en hier verspreid worden werkend of niet hebben we geen problemen mee, wel naar mensen die gaan traden hier met non public keys, kun je je daar niet in vinden raad ik je aan een ander board te gaan zoeken.<P>@Jurisdiction<BR>Als je niet eens het board leest en zijn topics ga dan niet zitten te insinueren om maar wat te zeggen.<P>En als alllerlaatste dit bericht heeft heel weinig met nieuws en info te maken.<p>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: d0xt3rCb ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we er maar over ophouden anders zou het nog een vervelende scheldpartij worden dat werd het al een beetje dat wil ik niet maar jullie ook niet denk ik. Alleen voor alle duidelijkheid ik wil geen MK01 of PPUA van een ander. Ik wil gewoon een progje waarmee ik in een keer zonder een originale kaart te beschrijven de MK01 kan uitlezen.<BR>Geen COCDEC of iets dergelijks gewoon in een keer uitlezen. Als tegen prestatie krijg diegene die mij daar aan kan helpen een NON PUBLIC M**1 en P**A. Gewoon onder het mom de ene dienst is een andere waard. Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg was, zonder dat we elkaar de zwarte Piet toespelen of elkaar verdacht maken. Want mij aan gaat zand erover en verder zoeken naar dat ene ultieme programma wat ik zo graag zou willen hebben.<P>Mucho gracias laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er in hemels naam verkeerd aan eerder gemeld bericht, en graag een zinnige uitleg waar we wat mee kunnen. Want alleen met de melding <B>Dit soort meldingen leiden nu tot een waarschuwing voor deze ene keer om ons standpunt duidelijk te maken.</B><BR>Dit is geen standpunt dit is een eenzijdige acktie uiteraard geoorloft het is jullie board, maar klant vriendelijk is anders. Hiermee lok je akties uit die zelf liever niet zou willen. Het is reuze onduidelijk wat jullie nou eigenlijk willen. Als het gaat om alleen Donald Duck verhalen dan kopen we het weekblad wel. Nogmaals het is mij onduidelijk en anderen waarschijnlijk ook. Ik ben benieuwd naar de reactie of wordt ik nu al gelijk gewipt omdat ik mij open en eerlijk uitspreek?? shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

laugh.gif" border="0 Hallo Tester<P>Over je geestes gesteldheid kan ik niet oordelen, en dat je tot de Konlijke Familie behoord geloof ik niet,ondanks dat je in de wij vorm schrijft. Maak je geen zorgen over het programma een mede hobbist heeft al een copy gegeven, dat is dus geregeld. Blijf jij een tester dan ga ik gewoon weer door. cool.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...