Ga naar inhoud


Hoe moet ik een provider toevoegen bij Nokia 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Nokia 9500 met software NoOnem13g nu is het zo rai en mediaset zijn aventoe gecodeerd maar kan die dan niet zien omdat die de seca zenders niet herkent nu is mijn vraag hoe kan ik die ident 001C en 0030 toevoegen zodat als die zenders gecodeerd zijn toch kan kijken met men funkaart.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik al geprobeerd ma da is gewoon zo dat op die kanalen de smartcard niet wordt herkent dus normaal komt er een S onder te staan van de smartkaart en nu blijft er gewoon die vraagteken terwijl op de zenders die in viacess en irdeto gecodeerd zijn da wel goed gaat en beeld krijgt.

Ik heb de neiging dat er een ident ergens tegevoegd moet worden. want nu staat op die zenders 0602 dus de irdeto codering terwijl normaal op die zenders 0100 moest op staan dus seca. Zou ge me mischiens uw settinglijste willen doorsturen om dat te proberen alhoewel ik nie denk dat da aan de ligt omdat ik da al hebt geprobeerd met een andere settingslijst. Aan al de andere is er niemand die de italiaanse zenders kijkt als die gecodeerd zijn en hier geen last mee heeft. En welke softw. heb je daarin zitten en welke settingslijst. Ik dank u allen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de italiaanse seca zenders wil zien zal je box

om moeten bouwen naar wanissa/samantha en uiteraard de

cam ook en je zal een italiaanse v7 kaart moeten hebben

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een FTA post maar aventoe zijn ze gecodeerd bvb. bij sport of bij bepaalde films i.v.m. auteursrechten en dat gebeurt dan een seca 1 maar da is zo dat provider van de rai 0030 dat bestaat maar sinds een maand of 3 op internet dus ik denk dat mijn nokia die nog niet in de gehuegen heeft staan want bij mijn humax heb ik ook de pmc lijst aangepast en die provider toegevoegd.

 

---------------------

 

Dat is een FTA zender. Af en toe zijn ze gecodeerd bijv. bij sport en/of bij bepaalde films i.v.m. auteursrechten. De codering is seca1.

Ik denk dat mijn Nokia die nog niet in de settings heeft staan. Bij mijn Humax heb ik de PMC-tabel aangepast en de provider toegevoegd.

 

[color:"red"] kleine vertaling. wat ik weggelaten heb kon ik niet thuisbrengen. ik denk dat dit een stuk makkelijker leest. ik kreeg er een kleur van [/color]

 

merDe

 

ps. ze me niet als schoolmeester, ik heb het antwoord alleen maar even leesvriendelijker gemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb gemerkt dat alle zenders gaan behalve diegene die in Seca gecodeerd zijn gaan niet dus zal het aan de Cam liggen.

Zou het kunnen?

 

je Nokia 9500 is een irdeto-decoder dus die zal nooit of te nimmer een seca-kanaal open krijgen.

als je de (irdeto-cam) ombouwd of laat ombouwen met een Amon chip, dan pas krijg je seca1 kanalen open.

 

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die is omgebouwd en kan daarmee irdeto en viacess zenders zonder probleem mee zien. Terwijl seca zenders niet.

Daarom is men vraag kan da aan de Cam liggen, want ik heb al het mogelijke software en alle mogelijke settingslijsten geprobeerd zonder resultaat. Resetten van de Nokia heb ik ook al meerdere keren gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...