Ga naar inhoud


canal+ weer aktief


Gast

Aanbevolen berichten

Heren canal+ heeft satelliet.pagina het volgende verzoek gedaan:<P>CANAL+ heeft ons gevraagd (verzocht) de volgende links uit de rubriek codes and cards te verwijderen:<P>Cardzone<P>Chipcards<P>D2MAC<P>D2MACdecoding<P>DutchfreeTV<P>FreeSeka<P>FreeTV<P>Secakeys<P>Satcodes C+<P>In afwachting van de uitspraak van de rechter...........<P>Sorry voor het ongemak, webmaster satelliet.pagina<P>Ze hbben het verzoek ingewilligd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toeval of niet..?<BR>Twee dagen geleden werd er hier een link gepost. <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=7&t=000048" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=7&t=000048</A> <BR>Nu wordt ie aangepakt. Nou gaat het hier om een vrij bekende pagina, maar toch..<BR>Wat ik wil zeggen, wees voorzichtig met linkjes. Elke bron van informatie is er één, zowel voor ons als voor ome Freek.<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,<P>Ik zie het. Ik denk dat het dus beter is om inderdaad elke link, hoe bekend die ook is, maar via een private message te posten.<P>Bedankt voor de tip Bocky Wocky.<P>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me zeer sterk als C+ de macht/recht heeft om links naar bepaalde sites te bannen. Bij satelliet.pagina.nl staat niet eens een beschrijving over wat er op die links te vinden is, of hoe de betreffende info te benutten. <BR>Het vereisen van het weghalen van zulke onschuldige links lijkt me dan een behoorlijk inbraak op ons recht op "free speech". <BR>Laat ze dan komen zeg ik maar. <BR>Kijk, voor dat je het weet vereisen die eikels dat AltaVista zijn database opschoont want die bevat precies dezelfde soort info...<P>2old

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens. <BR>Het gaat hier natuurlijk om een bekende pagina en dat zal de reden zijn. <BR>Ome freek heeft er belang bij dat juist dit soort pagina's worden benaderd. Het lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk dat ome freek toch ook hier een vinger in de pap heeft.<BR>Het valt namelijk op, dat veel linkjes al niet meer werken. <BR>Jammer dat er al zoveel info van het www is verwijderd. Neem nu het voorbeeld van funboard. Hoe meer ruchtbaarheid er aan wordt gegeven hoe groter de kans. Dat is de boodschap.<BR>Blijft jammer...<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, dat brengt me op een idee:<P>als we keys/enz. in de eerste stuk tekst van een pagina (of een titel van de pagina, of header, o.i.d) publiceren, daarna zorgen dat AltaVista de betreffende info gaat indexen - en meteen de pagina zelf opruimen, dan blijft de "kwaaddoende" info toch nog veilig en voor (bijna) altijd in hun database staan...<BR>En makkelijk om terug te vinden als we op dezelfde pagina een bepaalde keyword hadden mee-geindexed (b.v. "anaalphreek")<P>2old<BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: Comando:<BR><B>We zien wel wie het langst vol houd.</B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Welke uitspraak van "de rechter" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens laten we gewoon met zi allen afwachten wat de uitspraak gaat worden en nog geen onnozele dingen gaan doen, voorlopig is het denk ik wel zaak dat we met z'n allen geen links meer op het bord gaan plaatsen waar toch wel waardevolle informatie op kan staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden mij ook gevraagd de link te verwijderen naar het Funboard vanaf de Atilla site, na wat heen en weer gekibbel kon ik hem laten staan.<P>Hij verwijst naar een wetgeving die niet meer op het digitale tijdperk van toepassing is. Daarnaast snijdt het mes aan 2 kanten.<P>Net zoals hij verzoekt de links weg te halen tot aan de uitspraak van de rechter kun je ook eisen de links te laten staan tot de uitspraak van de rechter.<P>Naja... zie maar... het is natuurlijk wat je zelf wil he, zij proberen het wel en worden steeds lastiger. Langzamerhand gaan er toch mensen hun poot stijf houden. Als ie nu nog iets van de Atilla site wil weg hebben bijvoorbeeld zal hij met HELE goede argumenten moeten komen en volledig juridisch onderbouwd anders kan ie het zowiezo al vergeten. En dan nog gaan we er eerst eens over denken en dan zien we wel weer, ik ben het langzaamaan zat dat geeikel van die gasten.<BR>Dit heeft niets meer met opsporing van illegale personen en radicale wetsovertreders te maken, dit is echt hobbyisten pesten ten voeten uit.<P>Dat zal dan ook nog wel een staartje krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ondertussen halen de sites die een mailtje krijgen van ome + wel alle links weg, want hoe je het ook bekijkt je moet altijd een advocaat hebben het kost altijd geld (advocaat is duur) en dat hebben hobbyisten niet of er niet voor over (snap ik zelf heel goed).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn een nieuwe shop begonnen met de verkoop van mastercrd programmers en goldcards maar worden ook al geweerd van satelliet.pagina.nl<BR>Er is toch niks illegaals aan de verkoop van programmers en goldcards??<P>Greetings<BR>Matthijs<p>[ 07-02-2001: Bericht aangepast door: mreuver ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...