Ga naar inhoud


Attacks van Canal Plus Frankrijk


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds deze morgen doet het merendeel van de canal plus fr + Canalsatelite het niet meer.<P>Het eigenaardige is dat een klein deel (Canal + Jaune, Cinema 1 , Disney) het wel doen. Ik heb Piccard 1.1. Een vriend met zelfde kaartje, maar originele ontvanger (ik heb een Humax 5400) heeft excact het zelfde probleem. Kiosques en Taquila doen het al langer niet meer.<P>Als de key niet goed waren, waren alle franse zenders weg en dit is niet het geval

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vreemd, dat heb ik nu met het nederlandse pakket.<BR>C+ 1,2 en 16/9 weg maar cinecinemas heb ik wel..<BR>Als ik een tijdje op een spaans of frans kanaal afgestemd ben, en dan werkt c+ en de rest wel weer, maar dan voor een minuutje of 2. <BR>Daarna het zelfde verhaal...Rare jongens die van C+...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanochtend 9.25 bij mij ook hetzelfde probleem. Ik zat toevallig MCM te kijken toen Robbie Williams bleef hagen en op zwart ging. Dacht eerst nog aan het weer, maar het signaal was normaal. Wat betreft Kiosques en Taquila, heb ik inderdaad ook hetzelfde probleem. Deze deden het (ook met 'nieuwe' keys) al even niet meer. Ik gebruik Piccard 2.1, heb een off. Phillips MediaHighway ontanger DST5816.<P>Wat trouwens opviel is dat EuroSport en CNBC het met mijn kaartje ook niet doen, en met mijn offic. C+ kaart wel, terwijl deze nog nieteens een update voor maart had gehad. Ik heb hem er toen maar even inlaten zitten om hem te updaten.<P>Rara wat gebeurt er allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben al degenen die hier last van hebben een auto-update of niet? Kan hier aan liggen, dat er valse keys gezonden worde. Overigens zijn die van devoy en free seka niet dezelfden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan werkende kaarten geen gebrek maar met een andere kaart heb ik het bovengenoemde probleem.<BR>Ik vraag mij dus af hoe dit mogelijk is.<P>Overigens is het nullen van de ppua voldoende om hem niet meer au te maken.<BR>toch? (werkt prima bij mij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even dit, het gaat er om dat een deel wel werkt en een deel niet.<BR>Dus bijvoorbeeld, ned 1 en 2 werken wel en ned 3 en veronica weer niet..<BR>Dus een klein deel word dus uitgeschakeld.<P>Vreemd, maar het lijkt of iedere zender een aparte sleutel heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heef iemand een suggestie om het probleem te tackelen. Ik wil morgen proberen of ik Kiosques en Taquila weer kan laten bewegen op het scherm. Ik dacht eerst dat ik misschien oude of foute keys had, maar het lijkt wat anders te zijn. Om even het laatste niet uit te sluiten, kan iemand mij de juiste keys voor deze kanalen geven. En als ik het goed begrepen heb kan ik de 01 keys weg laten (FF of 00). <P>Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit hem in de autoupdate, wanneer je hem deze weghaalt zul je merken dat je de kaart wel maandelijks moet proggen, maar dat deze zonder problemen blijft. Zoals al eerder is aangegeven worden er FAKE K*** toegstuurd en wanneer je er zeker van wilt zijn dat je iedere maand probleemloos wil kijken moet je dus de autoupdate verwijderen alle ff's op 00.<P>Suc6<P>PS Eerder dit probleem gehad en alle autoupdate ook verwijderd en blijft probleemloos werken, hier achter gekomen nadat Taguila een autopupdate heeft gedaan en vervolgens ook op zwart ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan nog...<P>Als ik de kaart weer uitlees zie ik nergens veranderingen. En volgens mij (heb ik ergens een keer op dit board gelezen) kan de kaart helemaal niet ge-update worden ivm met andere spanningen die de kaart nodig zou hebben om zijn IC's te proggen.<P>Ik zal mijn kaartje beschijven:<BR>Er zitten 2 IC's op een grote en een kleine, wat het voor kaart het is weet ik niet precies.. Als software gebruik ik Picbened om de keys te editen, en Piccard 2.1 om hem te proggen.<P>Alvast dank voor reply wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...