Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu sexview werkend in irdeto op humax met wallbanger.

Prov id xx 18 33

Pmk 9D 24 81 0B 7D 54 xx xx

Pk 04 2B DB 1D EC 75 93 xx xx

elk uur wisselen

*** Hier stonden keys!

<small>[ 06-04-2002, 22:35: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</small>

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

klopt als een bus

het werkt hier ook op fortec star 5400

ze zenden weer op irdeto 1 (foutje?)

Geplaatst:

Henkie, omdat je waarschijnlijk net zoals zo veel mensen de regels ook niet gelezen hebt dwing je mij nu jouw account te wissen.

Omdat je al lang lid bent, probeer ik je één keer te waarschuwen via PM en hoop daar verontschuldigingen te mogen verwachten.

De volgende persoon die keys plaats, wordt wel zonder pardon van het board verwijderd!

Keys en files online plaatsen op deze site bedreigt ons voortbestaan en zijn in de regels dan ook duidelijk als VERBODEN omschreven!

Het spijt me, maar de diverse waarschuwwingen op dit board helpen schijnbaar niet om mensen te doen inzien dat het lezen van de regels echt geen overbodige luxe is.

Toxic[Q]

(Ik vind het heel vervelend om iedere keer weer inpopulaire maatregelen te moeten nemen)

<small>[ 06-04-2002, 22:37: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</small>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.