Ga naar inhoud


Eerste berichtje!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sluit me tevens aan bij al het voorgaande.<BR>Een gouden morren en jennen doe je beter op de 06 lijnen , dan heeft de PTT er ook nog wat aan !!!<BR>Met de beste groeten , <BR>Belhack. shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs deze kant eveneens veel suc6 met deze doorstart.Ik ben een groentje op het gebied van sateliet maar begin dankzij dit board al wat kleur te krijgen;-)Ik lees voornamelijk de berichten om wat meer ervaring op te doen!Maar ik hoop in de toekomst soortgenoten een helpende hand toe te steken zoals ik hier een helpende hand toegereikt krijg.Zo nogmaals Glad your back!!!!!and keep up the good works!!!!!! smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te gek dat jullie d'r weer zijn !<BR>Wel had ik inmiddels de new sat4all site gevonden, ik zal het adres hier niet neer zetten want ik heb geen idee of jullie relatie met deze mensen goed of slecht is.<BR>Wel zou ik het leuk vinden als jullie hier een reactie op willen geven.<P>Groeten,<P>Sjeffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...