Ga naar inhoud


Eerste berichtje!


Ron

Aanbevolen berichten

Spannend, mijn eerste bericht op sat4all als admin:-))<P>Eerst even wat over mijzelf vertellen:<P>Ik noem mijzelf Toxic[Q], ik ben 29 jaar oud en ben al ongeveer 6 jaar aktief bezig op satelliet gebied. Ik heb diverse ontvangers (Echostar AD3000IP Viaccess, Humax-5400, Nokia D-Box, Mediabox, LT-8700, Chapperal Montery en nog wat analoog spul)<BR>Verder kijk ik natuurlijk vaak wat er nou precies allemaal met een smartcard mogelijk is:-))<BR>Ik volg sat4all al maanden maar deed dat onder een andere login naam en poste bijna nooit.<BR>Op sat4all heb ik veel geleerd en kon het dus niet aanzien dat dit board zou verdwijnen.<BR>Ik heb mij via e-mail met de oude eigenaar in verbinding gezet en kreeg in samenwerking met thoic networks de kans dit board een 2e leven in te blazen.<BR>We hebben een hele nieuwe "Crew" en hopelijk gaan we er allemaal weer met frisse moed tegenaan!<BR>Ik wil wel iedereen vragen de board regels, die je hier kunt vinden: http://www.sat4all.com/ubbthreads/faq.php#rules in acht te nemen en daar samen aan mee te werken.<BR>Die regels zijn er niet omdat we hier politieagentje willen spelen maar alleen om hier alles een beetje netjes, leuk en overzichtelijk te houden.<BR>Ik weet zeker dat we er echt iets leuks van kunnen maken, dus laten we er voor gaan!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

 

 

[color:"green"] Even de regels-url aangepast want die er stond bestaat al tijden niet meer. [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

he he het werkt weer ik heb het wel gemist<BR>ik had me aangemeld voor voor het seca gedeelte nog niets van gehoord hoe het nu veder gaat graag hier over berichten groetjes whatyouneed<P>what wheve got is whatyouneed <P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Toxic(Q),<P>Gefeliciteerd met de doorstart van dit zeeeer interessante board.<BR>Ik ben zelf een lezer, die jaren geleden de belt afstruinde op analoge basis.<BR>De overgang naar digitaal heb ik een beetje gelaten voor wat het was. (Aanvankelijke verkrijgbaarheid van receivers en de opgelegde zaken van Multichoice approved etc. stuitten me een beetje).<BR>Sinds een tijdje ben ik aan het snuffelen op satboards alwaar heel interessante zaken te lezen zijn.<BR>Ik wens jullie veel succes met de nieuwe aanpak.<BR>Voor de overigen zeg ik maar:<BR> smile.gif" border="0 keep on smiling.<P>Groetjes Erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van mijn kant:<P>Great!! dat het bord toch voortgezet wordt. Ik zat al met wat ontwennings verschijnselen! wink.gif" border="0<P>Ik wens de beheerder en alle mod's veel sterkte en hoop hier in de toekomst nog veel te mogen leren en ook mijn eigen steentje te kunnen bijdragen.<P>Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van deze zijde heel veel succes toegewenst met deze doorstart. Ben blij weer hier te kunnen zijn. Top!<P>P.S. Wat komt mij je naam toch bekend voor... wink.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...