Ga naar inhoud


Hoe alle info over een DVD?


Aanbevolen berichten

Ik krijg het niet voor elkaar de juiste informatie weer te geven met die Xtreme movie manager.

Ik stop een DVD in het loopwerk, ga naar add new movie, selecteer media, lees de bestanden van de DVD in en zie vervolgens maar een gedeelte van de informatie. Subtitles worden bijvoorbeeld niet weergegeven.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik blijf toch maar even bij Collectorz.com. Die software is toch wat professioneler in elkaar gezet en daar werkt ook alles zoals het moet.

eXtreme Movie manager's import functie (plugin) werkt niet en zonder import functie geen database:-(

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Import hoef/moet je niet via plug-ins doen? Kan direct via database import?

 

Je zou als een fake collectorz database kunnen aanmaken met minder dan 50 films en die dan importeren. De niet geregistreerde versie van EMM ondersteund maar 50 films en dat zou (ik heb geen idee) een probleem kunnen zijn wanneer je 400 films wilt importeren.

 

Dat van die subtitles verbaast mij omdat mij nooit is opgevallen dat er subtitles gemist worden bij het inlezen. En over dat professioneel uitzien kunnen smaken verschillen. Voor mij doet EMM alles wat ik verwacht van een film collectie database.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...