Ga naar inhoud


Hyundai 820 HCI met HDD en Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

Heb van een collega een Hyundai 820 HCI met harde schijf staan. Ding is voorzien van een een 1.06 Euro Irdeto Module en een funkaart. Hij heeft op alle zenders beeld, behalve het C+ pakket. Niet met org. seca2 en niet met de funkaart.

 

Weet iemand hoe het nederlandse pakket op de Hyundai met funkaart open te krijgen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Om de kanalen van C+ pakket open te krijgen moet je de juiste irdeto keys gaan zoeken.

Voor de orginele S2 kaart zal je een aston 1.05 module moeten gaan gebruiken.

Greetz

Prdehoop


Hoi - bedoel jij alleen een irdetokaart? want ik gebruik de nieuste funfile met keys.
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste prdehoop:

 

heb al jouw adviezen uitgevoerd. alles negatief. heb wel 6 soorten files geprobeerd. Nou weet ik dat er iets was met de CoCo wijzigen ofzo. Maar ik neem aan dat als je hyundaifiles pakt dat al gebeurd is.

 

zou je me nog even van advies kunnen voorzien hoe het zat met die files. evt. via PM.

 

en zijn er nog mensen die een 820 HCI wel werkend hebben met een 1.06 Euro Irdeto Module en een fun?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dikke ellende met die Hyundai.

al twee weken elke file geprobeerd en diverse keren software en kanalenlijst opnieuw: blijft zwart op het C+ pakket. de rest wel beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...