Ga naar inhoud


canal+ pay-per-view


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Te lanceren pay-per-view dienst van Canal+ zal naar verwachting<BR>ook op satelliet bij Canal Digitaal beschikbaar komen. Dit bevestigt Will Moerer,<BR>secretary general van de betaal-tv onderneming. Alhoewel volgens Moerer het<BR>introductietijdstip nog onduidelijk is, geldt voor de pay-per-view dienst dat <BR>Canal+ voor de uit te zenden films de rechten reeds bezit. De dienst zal alleen<BR>beschikbaar zijn voor diegenen met satellietontvangers die de Canal+ software<BR>bevatten bij ontvangers uitgevoerd met technieken Mediaguard/MediaHighway.<BR>Deze worden ook wel 'Mediasat' genoemd en hebben doordat deze volledig<BR>volgens Canal+-specificaties zijn gebouwd, het nadeel van een aantal <BR>satelliet-ontvangstbeperkingen. Overigens maakte Moerer ook bekend dat<BR>ten behoeve van het satellietboeket Canal Digitaal een manager is aangesteld:<BR>Diederik Zunneberg. De betaal-tv organisatie wil kijken of de markt meer gestimuleerd<BR>kan worden, maar zegt tegelijkertijd dat door de marktverhoudingen (90 % van<BR>de Nederlandse huishoudens heeft een kabelaansluiting) de kabel de belangrijkste<BR>'poort' naar de huiskamer is voor Canal+.<P>dit vond ik op het net

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dat net zolang duurt als het bij het invoeren van Lunapark en die 25 muziekkanalen dan kan het nogwel 'n jaar of 10 duren....<P>Ik heb die muziekkanalen trouwens nogsteeds niet gezien. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De muziek kanalen werken nog steeds niet.<BR>En dan te bedenken dat toen het nog Multichoice was het aanbod bestond uit 20 TV kanalen + Filmnet 1 en 2. Daarbij nog 40 nonstop radiozenders. En dat voor Fl. 49.95 per maand.<BR>Toen het C+ werd, werden als eerste de buitenlandse TV zenders eruit geknikkert, gevolgd door de radiozenders.<BR>De prijs bleef hetzelfde. Ik heb toen prompt mijn abo opgezegd. Nu na een paar jaar toch maar weer een abo genomen op de premium kanalen + basis pakket voor veel meer geld en veel minder zenders.<BR>En waar kijken we het meeste naar? Ned. 1,2,3 of FTA zenders. Zonde van het geld.<P>Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...