Ga naar inhoud


Profile lock. Admin wat doe ik er aan?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Admin, Als ik mijn profile wil updaten krijg ik, in tegenstelling tot anderen, de volgende mededeling: Sorry, your profile has been specifically locked by the board administrators. This means that you may not make any changes to your registered profile information. Aangezien jullie een privé leven hebben, kun je geen contact opnemen, al staat dat er wel. Het kost me echter heel veel privé tijd om steeds 30 dagen te moeten terugkijken en wil dat graag tot 5 dagen beperken. Dus kan ik a.u.b. weer naar mijn profiel of kan je dat even zelf naar 5 dagen zetten Admin. Bedankt.<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Zoals je misschien weet is er een nieuwe Administrator die het board in beheer heeft. iedereen die nieuw komt te werken in een bedrijf moet ingewerkt worden. Zo is dat ook hier het geval. Het board werkt met nieuwe software dus zal je even geduld moeten hebben tot dat aangepast word. <P>Groetjes<BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat valt wel mee hoor.<BR>Het is voor mij allemaal nieuw en er zijn links en recht nog wat probleempjes met de memberdatabase.<BR>De persoon die verantwoordelijk was voor het webdesign had ook al problemen omdat er aan het oude board diverse aanpassingen waren gemaakt die in het nieuwe board niet meer (of anders) werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...