Ga naar inhoud


selfmade bigscreen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kan natuurlijk de link niet openen aangezien dit niet toegelaten is, maar heb nog op een_of_andere_veiling_site engeland, van die kastjes met een ingebouwde lens gezien die moest je voor je scherm plaatsen en je verkreeg zogezegd een mooi groot scherm!

 

Ik heb het zelf nooit gekocht dus weet ik niet wat de kwaliteit is maar die persoon had wel veel positieve ratings, ik denk dat je niet zomaar een positieve rating geeft als het op niets trekt!!!

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beter weter?

Wie gelijk heeft, heeft gelijk en voorlopig blijf ik netjes in mijn discussie en onderbouw het met feiten waarna jij begint te katten:-))

Ik zal vanavond wel even een berichtje over jouw "wonderprojector" in een goed Home cinema forum posten en de opmerkingen die daar op komen in dit forum plaken.

 

Groetuh,

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nu gezegd dat ik het een wonderprojecto vind????

 

Ik heb enkel gezegd dat ik dit eens op een_of_andere_veiling_site engeland heb gevonden, en dat die persoon vele positieve ratings had!

 

Wil misschien ook iets zeggen?

Je hoord me nu niet zeggen dat ik dat een wonderprojector vind, want heb het zelf nog niet gezien en kan dus niet beoordelen!!

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic[Q]:

 

mijn laatste noot in deze (zinloze) discussie:

 

1) het is een beetje triest om onder de naam TSR op een ander board vragen te stellen, op deze manier maak je gebruikers op je eigen board belachelijk.

2) niemand heeft ooit hier geschreven dat het beeld goed is van de fresnel projectie, er is alleen aangegeven dat het werkt, maar dat het beeld niet goed genoeg te krijgen is, als je kijkt bij de "professionals" zie je in principe dezelfde conclusie, en daarbij is het natuurlijk logisch dat het beeld niet te vergelijken is met een echte projector, dat is hier op het board ook nergens aan de orde geweest.

3) toxic heb je er wel eens aan gedacht dat de afkorting dvp staat voor DATA VIDEO PROJECTOR ??? TSR heeft nergens gesproken over de dlp techniek, hij heeft alleen gezegd dat ie een projector heeft gekocht van het type TA dataview v20 D(ata) V(ideo) P(rojector)... (zoek maar op bij google)

 

Kijk dat je vindt dat een bepaald project niet zou werken is ok, maar TSR heeft het in ieder geval geprobeerd, en is nu in het bezit van een leuke lcd projector, jij bent er voorlopig nog voor aan het sparen (zie foto's van je eigen HT)...

 

Het is een beetje jammer dat er op dit board steeds minder mensen durven te posten met het risico alleen sarcasme terug te zien van de vaste "sat4all"clan.

 

(heb hier zelf ook al hele discussies gehad over het programmeren van mijn satreceiver, over mijn interieur (jullie wilden toch foto's van een eigen HT? ik heb een echt HT met 2,8m breed scherm en een VPH1040Q CRT van sony, maar zal hier nooit foto's plaatsen want mijn interieur is niet goed genoeg)...

 

zo, mijn frustratie ook weer weggeschreven...

 

en allemaal een prettig weekend, geniet van de zon en komt allen naar Rotterdam dance parade, ik sta op wagen 16!!!

 

gegroet,

 

Maurice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. ik gebruikte niet de naam TSR, maar iets wat er op lijkt. Welke naam ik daar ook gebruik, het was een test om onbevooroordeeld een reactie van mensen te krijgen die er echt verstand van hebben.

2. Ik maakte TSR niet belachelijk, maar confronteerde hem met feiten. Hij vond nog steeds dat hij gelijk had terwijl hij dat duidelijk niet heeft. Daar bleef dus alleen zwijgen of mijn gelijk aantonen over en dat heb ik dan nu via HTforum ook wel ruimschoots gedaan:-)

3. TA Dataview is het merk en niet het type. Die projector is echt geen data video projector, maar een echte onvervalste DLP Home cinema (lees: Video) projector. Dat is een zeer groot verschil.

4. De discussie loopt pas uit de hand als je mensen gaat beledigen zoals jij doet. Ik geef alleen aan dat ik niet geloof dat je onder de indruk kunt zijn van de home-made projector in de vorm van TSR's woorden: "En ik was meteen verkocht toen ik de groote van het beeld zag". Hoe kan je nou verkocht zijn van een onscherp en mager beeld dat je ook niet scherp en vol zult krijgen?

Daarnaast heb ik mijn persoonlijke mening tamelijk goed onderbouwd met feiten. De feiten ontbreken bij jullie een beetje (veel).

Als je bang bent om te discussieren of een discussie niet op fatsoenlijke wijze kunt voeren, moet je inderdaad maar beter weg blijven. Ik kan dat wel en tot op het moment dat men mij begon te beledigen was dit een normale discussie.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...