Ga naar inhoud


[Strong] strong v8


27mc

Aanbevolen berichten


kijk goed naar de decoder info als je een str8000 v22 hebt is origineel probleemloos seca2 kijken.

heb je een v20 dan kun je ook alleen maar seca2 probleemloos kijken met de originele software.

Jammer maar waar.

 

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origenele software versies van de strong SRT8000 zijn V6, v15 en v20.

 

Versie 22 is van een strong 8000 met een ander mainboard deze noemt men de srt8100.

 

Er is in Nederland geen strong uitgebracht met V8, het zal dus aangepaste software moeten zijn.

 

Weet je niet zeker of het een 8000 of 8100 is, kijk dan even op de site van rebel, daar staat een 8100 mainboard. 8100 Board

Of kijk hier voor een fot0 van het 8000 mainboard. 8000 Board

 

Heb je een 8000 doe er dan softwareversie 20 in, heb je een 8100 doe er dan v22 software in.

Dan werkt het gewoon goed met je originele kaartje.

 

Er is ook andere firmware die claimt dat het nieuwe kaartje werkt, maar dat loopt niet altijd perfect.

 

Hopelijk krijgen we nog een goede 8000/8100 firmware die wel met "alle" kaarten goed overweg kan.

 

Satq

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de v8 een Firmware is van Imagica, Je kunt de ontvanger aan een pc hangen en dan de decoder in CHA mode zetten.

Krijg je een engelse Boot dan is hij V22 is het in het france dan is het de oude v20.

Of dit 100% betrouwbaar is dat weet ik niet, maar volgens mijn moet je in het menu zeker tegenkomen of het de V22 of de V20 is.

Volgens mijn staat er geen str8100 in het menu zowel dat is het geen patch die ik ken of is het een geheel andere ontvanger.

 

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil je bedanken voor de snelle reaktie maar ik kijk wel verder ik heb een f..n er in gedaan en het werkt alleen van kanaal 10 naar kanaal 11 doet hij niet wel andersom dus terug van 11 naar 10 en als ik het snel doet moet ik hem af en aan zetten dan gaat hij weer oke bedankt en tot ziens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...