Ga naar inhoud


krijg flashconverter niet werkend.


bert79

Aanbevolen berichten

krijg flashconverter niet werkend op windows 98. krijg de vraag om de file msstdfmt.dll heb deze gedownload (veranderd naar deze naam) en in de system dir gezet, vervolgens, regsvr32\windows\system\msstdfmt.dll ingegeven bij uitvoeren. krijg weer de mededeling dat een file of onderdeel van de bibliotheek niet aanwezig is

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Bert 79 mijn flash werkte ook niet, toen heb ik hem op nieuw gedownload, maar dan alles wat je nodig bent naar je programfiles en vandaaruit een snelkoppeling gemaakt.

Je moet hem niet verzetten met drag and drop want dat wilde niet bij mij, je moet het gewoon verwijderen alles verwijderen wat er bij hoort, en dan op nieuw.

En als je de TCS files van BIN omzet naar tekst moet je ook even kijken of er txt achter de opdracht regel staat zo niet dan moet je het er even achter zetten want bij mij stond het er niet achter, mischien heb ik ook wel wat verkeerd gedaan.

Maar het werkt nu bij mij.

 

suk6

 

johannes

DSX 6071, 6072, pace dvr 501 g6, Jaeger Silent Gold. Superjack ez2000, Oslink,

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit gedaan maar nog steeds hetzelfde, kan file of benodige bibliotheek niet vinden. Ik heb benodigde file al verschillende keren gedowload en en herbenoemd als msstdfmt.dll. De file staat ook wel degelijk in de windows/system dir. maar bij regsvr32\windows\system\msstdfmt.dll vind hij hem niet. waar kan dit aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...