Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Hallo,

Kan mij iemand vertellen waarom de satkoos irdeto files voor pw niet werken op mijn GW in de Humax 5400? Progger is Mastera II.

Ik heb een setje lopende files, echter zonder pw direkt.

Ik heb al geprobeerd de keys van de file van satkoos om te zetten in die van mijn lopende setje, echter nog steeds geen beeld.

Graag uw reacties.

Ps. Ja ik heb ook een fun, met lopende pw,het stoort me echter dat ik de file van satkoos niet aan het lopen krijg.

 

Bvd

John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bent niet de enige die dit probleem heeft.

Met Satkoos Irdeto files krijg ik ook geen beeld, met de fun files dus wel. Ik heb de keys in de irdeto al bekeken, en deze zijn dus het zelfde als in de fun.

Wie weet meer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik las iets dat picflash versie v35 niet werkt met direkt maar dat picflash v18 het er wel mee doet. Ik las ook iets dat de chid's iedere keer veranderen bij direkt. Ik vermoed dat de picflash v35 dat niet goed afhandelt en daardoor geen goede keys doorgeeft als de "hoofdfilm" start.

 

Nogmaals, dit heb ik gelezen en ik heb het zelf nog niet gecontroleerd, maar het is dus te proberen om zelf een v18 pic flash te pakken en bijbehorend eprom te maken op basis van keys die je uit de v35 eprom plukt.

 

Hier staat meer:

 

lees hier ook eens!

 

Ik denk dat de V35 picflash eerst opnieuw geprogged moet worden en dat "ze" daar nog even mee wachten omdat ze eerst willen doorgronden hoe de nieuwe chid change van direkt nu precies werkt.

 

<small>[ 10-05-2002, 13:09: Bericht gewijzigd door: theparasol ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het even gecontroleerd met een V18, en inderdaad deze werken op PW. Echter hiermee heb ik C+ en ORF nog niet mee aan het werken gekregen.

Zoals in de andere tread al gezegd werd, in de V18 zijn geen CHID te bespeuren. Voorlopig hou ik het dus op FUN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...