Ga naar inhoud


Boze tongen


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Boze tongen proberen Sat4all weer eens in een kwaad daglicht te zetten.

Hier staan wij boven en gaan daar normaal gesproken dan ook niet op in.

Echter werd dit keer de bewering geuit dat sat4all de PM's van zijn users zou lezen.

Aangezien wij dit een vrij zware beschuldiging vinden hebben wij besloten dit hier even recht te zetten.

Sat4all leest geen PM's van zijn leden.

Wij hebben respect voor andermans privé en houden ons niet bezig met dergelijke activiteiten.

Om een PM van iemand te kunnen lezen moet je zijn password wijzigen en onder zijn naam inloggen.

Dat kun je dus niet ongemerkt en dat willen we ook helemaal niet.

Het mag duidelijk zijn dat deze aantijging door een ex-lid is gedaan die zich niet kon vinden met de regels die je op sat4all moet hanteren.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als kleine aanvulling wil ik nog even kwijt dat de bewuste persoon een handelaar is, die onder twee aliassen op dit board zat. Met de ene alias leverde hij regelmatig commentaar op beslissingen die door moderators en door mij werden genomen en via de andere alias (exact hetzelfde privé Chello IP adres) maakte hij reclame voor zijn eigen toko.

Nu hij aan het rondbazuinen is dat hij als projectontwikkelaar werkt in Amsterdam Oost, vraag ik me af wat hij minstens 3 tot 4 keer per week rond middernacht nog op zijn werk voor projecten aan het ontwikkelen is en dat het wel heel bijzonder is dat hij tijdens het "project ontwikkelen" nog tijd heeft meerdere keren op sat4all te snuffelen.

Zoals Alan al aangaf, moeten we om de PM's van leden te lezen inloggen onder de account van de gebruiker, omdat PM's in de database onder mysql niet leesbaar zijn. Alle PM's staan namelijk achter elkaar in een tabel en zijn niet op leden nummer of naam gesorteerd maar op PM ID. Het is dus onmogelijk specifiek naar een bericht van een lid te zoeken en al helemaal ondoenlijk om al die aan elkaar geplakte teksten te lezen.

Ik heb deze conclusie puur aan de hand van een IP zoekopdracht, zijn oude berichten en een beetje gezond verstand getrokken. Er is geen twijfel over mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...