Ga naar inhoud


Helaas nog steeds strubbelingen:-((


Ron

Aanbevolen berichten

Ik werd vandaag door een zwaar teleurgestelde teebee gemaild over een bericht op de satnerds website.<BR>Daar wordt door Paperclip (de admin daar) bericht dat teebee op sat4all een doorstart heeft mogelijk gemaakt door een nieuw clubje moderators bij elkaar te krijgen.<BR>Dat is niet het geval! Ik heb alles volledig overgenomen en TB heeft hier niets meer te vertellen. Zelfs als hij het zou willen kan hij niet meer in de administrator pagina en op de thoic server.<BR>Wij hebben volledige vrijheid op deze server volgens de Thoic regels. (dat betekend geen reclame op Thoic server space!)<BR>Ik hoop dat nu eindelijk de laatste paar mensen eens ophouden met het stoken van onrust in de scene, en zich gewoon eens met hun hobby gaan bezighouden. Een goed voorbeeld vindt ik zelf Black Tiger die toch nog als een van de aardigste college van de andere boards overkomt. Men mag daar een voorbeeld aan nemen wat mij betreft.<BR>Ik kan er tenslotte ook niets aan doen dat ik net zo intelligent overkom als teebee, ha ha ha-)) <BR>Onze vriend teebee heeft trouwens zelf zijn eigen TeeBee account gewist, welk ik merkte toen ik hem via de member search functie opzocht.<BR>Gelukkig heb ik nog een recente backup gekregen van de board folders en zal ik die account voorzichtig eens terugzetten.<BR>Ik hoop persoonlijk dat hij hier zijn licht nog eens laat schijnen-))<P>Groetuh van een echt nieuwe (en UBB onervaren) administrator.<P>Toxic[Q]<p>[ 13-02-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 7 februari verscheen onderstaand bericht in een posting op dit board:<P><B>Citaat:</B><BR>Het volgende bericht zal voor menigeen als donderslag bij heldere hemel maar het is wel realiteit op dit moment: <BR>In oktober 2000 is het SAT4ALL board door zijn oprichter TB wat betreft het board uit handen gegeven ....... enz. <BR>Wij zullen dit board op onze beurt teruggeven aan zijn oprichter TB. <P><B>Einde citaat</B><P>Na aanleiding van dit bericht en de huidige doorstart van Sat4all zijn wij als "Satnerds" er van uitgegaan dat dit gebeurde door de bovengenoemde oprichter.<BR>Als jij als nieuwe eigenaar van dit domein ons even een berichtje had gestuurd of waneer het vermeld was in de "News" sectie van dit domein was er meer duidelijkheid geweest over de doorstart !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was hier toch wel duidelijk geworden?\<BR> <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000697" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000697</A> <P>"een hele nieuwe crew" en "mijn eerste berichtje als admin"<P>Als het op een misterverstand aan jullie kant berust is het al weer vergeten:-))<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...