Satlux Posted July 15, 2003 Posted July 15, 2003 Ik heb hier een orginele 9302 Als ik hem aanzet, hoor ik de voeding opstarten ,het display licht heel even op ( 88:88), daarna weg. Dood en nog eens dood. Geen verbinding met de mediabox loader. Voeding is geheel door gemeten (zie de rebel site) Elko (battery) is even kort gesloten,geen resultaat. ctrl c en cafe werkt ook niet,na meedere malen Wie weet nog iets ??? Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Pvanwell Posted July 15, 2003 Posted July 15, 2003 Hoi Satlux, Heb in het verleden ook dit probleem gehad. Kreeg toen van Skysurfer een gouden tip: Start de loader, zet de decoder aan (menu- en >knop ingedrukt houden en aanzetten), typ dan in het onderste loader-scherm:h dan CTRL+C en dan g (enter) en ziedaar het display lichtte weer op. Hopelijk werkt dit bij ook! Pvanwell
Satlux Posted July 16, 2003 Author Posted July 16, 2003 Nee ,werkt ook niet. id bedankt voor de Tip. Box gaat terug naar Dealer en/of Importeur Groetuh, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Recommended Posts