Ga naar inhoud


mtv 2 bij canal+


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Maar ik blijf het vreemd vinden dat ze eerder opteren voor MTV2 dan voor MTV NL...

 

Dat kost in principe nauwelijks iets extra voor beide partijen, het levert alleen op.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ze moeten gewoon betalen, net zoals bijv. MTV moet betalen voor The Osbournes.

 

Maar wie betaald wie dan? Nickelodeon heeft in Florida haar eigen studios. Hier zijn de series en tekenfilms van afkomstig. De rechten liggen dus bij Nickelodeon zelf. Betaald Nick NL rechten aan dezelfde onderneming in Amerika, ofzo?

 

Citaat:
Dat is ook de reden dat er zelfs nieuwere afleveringen van Nickelodeon-series op andere zenders in Nederland komen, zoals Sabrina (KRO/Ned. 2) of As told by Ginger (NCRV?/Ned. 3).

 

Sja, dat komt omdat Nickelodeon deze series indertijd verkocht heeft aan die Nederlandse zenders. Nu ze zelf in dit land actief zijn, zullen veel Nick programma's verdwijnen van Ned2/3 denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie betaald wie dan? Nickelodeon heeft in Florida haar eigen studios. Hier zijn de series en tekenfilms van afkomstig. De rechten liggen dus bij Nickelodeon zelf. Betaald Nick NL rechten aan dezelfde onderneming in Amerika, ofzo?

 

MTV Nederland betaalt gewoon aan Viacom, intern handelen noemen ze dat. Van het ene deel van de onderneming (het Nederlandse bedrijf dat het uitzend) gaat het naar het Amerikaanse bedrijf dat het maakt, ze zouden ook wel gek zijn als ze het op een Nederlands zuster/dochter (hoe je het wil noemen) bedrijf lieten uitzenden als ze er veel meer voor betaald zouden kunnen krijgen door een concurrent daarvan, dan moet de verkoop daaraan natuurlijk wel meer opbrengen dan het voor minder uitzenden op een eigen kanaal.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...