Ga naar inhoud


C+vl


Edwin

Aanbevolen berichten


AH zit dat zo ,wist ik nog niet eens,<BR>maarja ik hou het niet bij,ik heb alleen een<BR>dubbele lnb [astr en hotb].<BR>die c+ vl zit een ruk verder.<BR>thanks in ieder geval.<BR>remco<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee op kabele gebruiken die gasten Cabelecrypt <BR>dat is wel wat anders als seca hoor.<BR>Ik kan ze hier gewoon ontvangen maar wel zonder geluid via de kabel dan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ Vlaanderen kan zowel 'digitaal' (SECA) als analoog (Cablecrypt) ontvangen worden over de kabel.<P>Moest ik zo'n ding hebben, dan kon ik jullie helpen, maar wie is er nu in C+ Vlaanderen geïnteresseerd, als je alles zowieso via NL, FR, ES, IT krijgt te zien?!?<P>En dat van die flauwe vlamingen is geen leuke opmerking: de keys zijn niet beschikbaar omdat geen deftige hobbyist geïnteresseerd is in cable ontvangst (yak!)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een digitale ontvanger voor de kabel , staat notabene in hetzelfde topic een paar reply's terug.<BR>Op de satelliet is C+ vl. gecodeerd in Tandberg dus spaar je de moeite.<P>------------------<BR> smile.gif<p>[This message has been edited by Tech (edited 22 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik nog even het volgende zeggen.<BR>Er werd gevraagd achter codes voor canal digitaal vlaanderen op kabel.<BR>Die kan je vinden bij op de url,die bij mijn vorige reply stond.Het zijn de codes voor kabel en kunnen verkregen worden met een seca-ontvanger.<BR>De key's werken goed bij mij dus verder geen probleem.Seca-ontvanger moet wel een kabelingang hebben!!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...