Ga naar inhoud


Problemen met Privat Messages!


Ron

Aanbevolen berichten

Er zijn problemen met deze board software m.b.t. privat messages!<P>Als je een bericht naar iemand verstuurd krijg je een wit scherm met een foutmelding.<BR>Deze foutmelding ontstaat door een fout in het sendmail script waardoor de server niet in staat is de notificatie mail naar jou toe te sturen.<BR>Dat is verder niet zo erg omdat de PM wel bij de ontvanger aankomt.<P>Niet mailen over dit probleem a.u.b. want wij kunnen het NIET verhelpen.<BR>Hopelijk is het opgelost bij de volgende board software versie!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Als je een privat bericht opmaakt en verstuurt aan de gene die hem moet ontvangen. Krijgt hij hem wel. De doorverwijzing naar het regeltje dat je privat message is verstuurt komt als softwareerror op je scherm te staan je privat message is dan wel verstuurt. je kan het testen om jezelf een privat message te sturen. En je zal zien dat je hem ontvangt. Het board werkt met software wat nog niet goed is dus een beta versie is.<BR> <BR>Deze topic word dan ook gesloten.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator: News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je geen reply wilt voor dit probleem Toxic[Q],maar ik kan nog steeds geen private message versturen terwijl ik wel van verschillende mensen berichten ontvang!!!<P>Is dit dus een probleem die niet gebruikers breed optreed?<P>Zou je hier nog eens naar willen kijken, ik vind het namelijk vervelend als mensen mij een private message sturen en ik ze niet kan antwoorden. <P>Als ik het bericht verstuur krijg ik een error-scherm. Vervolgens ga ik een scherm terug en probeer de zaak opnieuw te versturen.<P>Er verschijnt dan een scherm met een URL verwijzing, als ik hier op druk krijg ik de melding dat ik hiervoor niet geauthoriseerd ben. frown.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...