Ga naar inhoud

FlashCvt start niet op

Gast
 Delen

Aanbevolen berichten

Van de week FlasCvt v2 geinstalleerd op mijn pc (WinXp+officeXP), echter opstarten doet ie niet. Het vreemde is: ik krijg ook geen foutmelding in beeld. In application log verschijnt eveneens geen melding, en in taskmanager zie ik dit programma ook niet terug. Programma gedeinstalleerd, geherinstalleerd, helpt allemaal niets. De Helpfile van dit programma geeft aan welke bestanden er in je system32 dir moeten staan, en ook die ben ik allemaal nagelopen.

Iemand nog ideeen ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zou kunnen voorkomen dat het bestand Msstdfmn.dll niet in de system directory aanwezig is. Je dient dan het volgende te doen:

Haal bijgevoegd bestand bestand binnen en kopieer naar:

c:\windows\system map bij W98

of in de c:\WINNT\system32 bij W2K, NT, XP

Rename deze file naar MSSTDFMT.DLL

Dan via start, uitvoeren, het volgende ingeven:

regsvr32 \windows\system\MSSTDFMT.DLL (bij w98)

regsvr32 \WINNT\system32\MSSTDFMT.DLL (bij W2K, NT, XP)

Dan moet je de melding krijgen:

DllRegisterServer ... succeeded

Succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen