Ga naar inhoud

Probleem zenders Id Ci24 econo

Chelsea
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een id digital Ci 24 econo, ik heb namelijk een probleem.

Wanneer ik zoek naar bepaalde posten zoals bv rai, zoals aangegeven op kingofsat.net op positie

13.0E Eutelsat Hotbird 2 - DVB/MPEG2

11804.00 V - 27500 2/3

Als ik deze zoek zegt mn id digital geen signaal te vinden, ik zit namelijk met een monoblock die zowel astra als hotbird neemt, ik heb bv wel volle ontvangst voor cnbc op hotbird, ik heb mn schotel nog niet zolang geplaatst; kan dit zijn omdat mn schotel niet goed is afgericht(80 cm), of om een andere reden? Ik zit met een magic module en een fun card. Ik heb hetzelfde probleem met andere kanalen!

Bedankt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het monobloc zal het probleem wel zijn.

1. Overtuig je ervan dat de ontvanger op de juiste LNB

staat voordat je de frequentie laat zoeken.

2. Met 80c/m schotel kan de ontvangst meer dan 90% zijn

op hotbird en astra. Testen dan maar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen