Ga naar inhoud


Nagravision zonder cam of kaart


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb zonet een FTA ontvanger van het merk Univers u4100 uitgetest met software: beam-nagra V1.1 . En zoals me belooft was heb ik alle spaanse en portugeese kanalen in nagra!(zonder cam of kaart!) Ik weet niet wie dit stukje software geschreven heeft en ik kan er verder ook niks over vinden op andere boards, maar de maker wordt gefeliciteerd. Kent iemand deze software?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ontvanger is me deze week opgestuurd door een relatie uit duitsland. Hij is daar ook gewoon te koop zonder deze software. Ik vermoed dat iemand een nagra auto role flash file in de ontvanger heeft weten te programmeren. Normaal gesproken werken we in portugal met een magic + fun maar dat schijnt niet meer nodig te zijn. vraag me af of dit straks met meerdere FTA ontvangers mogelijk is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gekregen om te testen. De prijs van de ontvanger is echter in de regio van de normale FTA ontvangers.(zo rond de €200). Daarom vindt ik deze ontwikkelling zo intressant, omdat het de goedkoopste manier is, zonder poespas met cammetjes en kaarten, gewoon de software in een FTA programeren. Dit werkt nu met Nagra, maar ik kan me voorstellen dat er straks wat meer mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software op een kaart (her)programmeren of direct in de ontvanger, lijkt me net zo veel werk. Het blijft een hobby, en als het niet meer werkt heb ik gewoon me ontvangertje nog zonder duure inversteringen in cammetjes, CI's etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...