Ga naar inhoud


Seca 2 gekraakt?


Aanbevolen berichten

UBB5-ML-375795-ML-

 

 

 

Je kunt nu wel eigenwijs dit soort topics opnieuw openen hier in het Seca2 forum, maar DAAR HOORT HET NIET THUIS!!!

 

Noch het feit dat een technische ingreep het mogelijk maakt om ONDER ANDERE naar Seca 2 kanalen te kijken, noch het feit dat jij elke dag juist in het Seca 2 forum komt kijken, doet er niets aan af dat het hier een hardware-aangelegenheid betreft en VOLLEDIG LOS STAAT van Seca 2.

 

Soortgelijke oplossingen zijn ook al door anderen gemaakt in het verleden, zowel op volledig in eigen beheer ontwikkelde hardware (Rattan heeft daar op dit board uitgebreid over geschreven) alsook op basis van Seasons interfaces met verdere koppelingen.

 

Ik blijf er echter bij dat dit Cardsharing oplossingen zijn en geen Seca2 oplossingen. Dat dat mogelijk is, is puur een bijzaak. Ik verplaats 'm dus nog eens. En om je een plezier te doen zal ik 'm verplaatsen naar het forum [Kleur:blue]Loggen en Emuleren[/Kleur] waar het zeker niet "verzuipt" in de overige berichten.

 

En nu wil ik het verder dus ook niet meer in het Seca 2 forum zien terugkomen. Ik hoop dat ik duidelijk ben.

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...