Ga naar inhoud


AtHome heeft iets nieuws bedacht


cobes

Aanbevolen berichten

Dit is de juiste manier en juiste voorstelling van zaken.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Henkie,

 

Ik heb ze er wel in staan b.v. 000@ooeop.nl of het werkt weet ik niet, maar ik heb zowiezo geen last van virusen of spam

en ik heb ook geen idee hoe ik dat kan controleren. had er geen last van bij @home en heb er geen last van bij xs4all.

en als je ziet wat er bij tiscali binnen komt ga je zitten janken. staat dan ook echt niet in mijn outlookexpress.

 

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een chello mail adres dat is totaal besmet ik krijg elke dag post van de meest vreemde mensen op mijn pc allemaal telekabel2 adressen voordat ik de truk had gedaan was er nog een groter probleem

ik verzond mail wat ik niet wou en daar heeft mijn oplossing de inbreuk op gemaakt dat vind ik tog wel goed nu jij weer

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ToxicQ

 

PLUIM voor jou betreffende de gepareerde antwoorden over @Home.

Ben zelf gebruiker c.q. abonnee van @Home, en als ik problemen heb dan worden ze altijd en tot volle tevredenheid opgelost.

Zo goed als altijd direct telefonisch kontakt.

Overigens ben niet de enigste, heb ook diverse familieleden met een @Home aansluiting in dat mooie verre Twentse Land.

En deze zijn allemaal goed tevreden.

 

Het gaat zelfs steeds beter nu ze ook nog een goede Virusscanner in hun mailserver hebben geplaatst

 

PLUIM PLUIM!!

 

groet'n oet Twente

 

Poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...