Ga naar inhoud


[Pioneer] meerdere satellieten met dbr-s120nl?


Gast mindzork

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik zou graag zowel astra 1 als 2 willen ontvangen op mijn pioneer. Nu heb ik een tweetal winkeliers een e-mail gestuurd met de mogelijkheden hiervoor met een dbr-s120nl. Nu heb ik op deze vraag twee keer het antwoord gekregen dat dit niet mogelijk is. Wat volgens mij onzin is. Hieronder heb ik de tekst uit mijn e-mail geplakt. Nu aan jullie dus de vraag. Misschien heeft iemand zelfs een tip m.b.t. een beetje vakkundige/betaalbare winkel.

 

 

-----------

Welke oplossing hebben jullie om met een pioneer dbr-s120nl naar astra 1 en 2 (eventueel met hotbird) te kunnen kijken? Ik heb al een triax 78 cm met alps lnb.

-----------

 

Alvast bedankt.

Dr. M.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Hoi, ik ken die receiver niet zo goed, maar op bijna al die dingen zit wel een mogelijkhijd om een diseqc switch aan te sluiten.

 

Kan dit niet, dan kun je altijd nog een 12V switch aansluiten en die aansturen met de scart pin8, hierover staat het nodige in het philips forum.

De philips heeft al de mogelijkhijd een diseq switch te gebruiken, door na de diseqc switch 2 12V relais te plaatsen kun je hem gebruiken voor 4 apatre LNBs.

 

Als je pioneer diseqc zou ondersteunen kun je zelfs net als bij de philips 4 datellieten kunnen kijken.

 

Satq

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een astra hotbird opstelling en daar bij ook een rotor system als ik op de 1 druk op de rotorset is het astra hotbird

2 astra2 3 sirius enz werkt ook zeer goed maar astra1 en 2 kan ook lees maar goed in de links bv die van mz

veel plezier

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...